Zwrot zamówienia z eobuwie. Pokazujemy, jak odesłać zakupy i otrzymać pieniądze z powrotem

4 minuty czytania
Komentarze

Zakupy butów, ubrań i akcesoriów w sieci nie zawsze są udane. Czasami kończą się wpisywaniem w Google hasła typu eobuwie zwrot i sprawdzaniem, czy i jak można zrezygnować z zamówionych przedmiotów. W tym tekście znajdziecie wszystkie potrzebne informacje na temat zwrotów towaru zakupionego w sklepie eobuwie.

eobuwie zwrot towaru – podstawowe informacje

logo eobuwie

Sklep eobuwie należy do spółki Modivo i zdecydowanie można go zaliczyć do sprawdzonych i bezpiecznych miejsc na zakupy butów i akcesoriów, takich jak czapki, plecaki oraz zegarki. Mimo to może się zdarzyć, że zaistnieje potrzeba dokonania zwrotu zamówionego towaru. Chodzi np. o sytuacje, kiedy rozmiar okaże się nietrafiony.

Zgodnie z prawem czas na zwrot przedmiotów zakupionych przez internet to 14 dni. W eobuwie ten termin jest jednak znacznie wydłużony i upływa dopiero po 100 dniach od odebrania zamówienia.

Jak dokonać zwrotu w eobuwie? Cała procedura krok po kroku

paczka
fot. RoseBox/Unsplash

Pierwszym krokiem, który powinniśmy wykonać, chcąc wykonać zwrot zakupów z eobuwie, jest wypełnienie formularza zwrotu. Zazwyczaj jest on dołączany do przesyłki. Jeśli jednak go zgubiliśmy lub wyrzuciliśmy, możemy pobrać dokument ze strony eobuwie, wydrukować i wypełnić. Formularz umieszczamy w paczce wraz z produktami, które chcemy zwrócić. Jeśli nie mamy możliwości wydrukowania formularza, w ostateczności możemy po prostu dołączyć do paczki kartkę z numerem zamówienia. Co dalej? To zależy od metody, z której chcemy skorzystać.

Zwrot w punkcie lub u kuriera (DHL, DPD)

W przesyłce, którą otrzymaliśmy produkty z eobuwie, prawdopodobnie znajdowała się etykieta firmy DHL. Możemy nakleić ją na paczkę, którą chcemy odesłać, a następnie na stronie DHL wybrać, czy wolimy nadać przesyłkę w stacjonarnym punkcie, czy zamówić kuriera. Po wybraniu odpowiadającej nam opcji idziemy do punktu lub czekamy na kuriera. Powinniśmy zachować potwierdzenie nadania.

Zwrot w eobuwie jest też możliwy za pośrednictwem firmy DPD. W tym wariancie potrzebujemy jednak nowej etykiety. Dokument oraz kuriera, który odbierze paczkę, można zamówić na tej stronie.

Eobuwie – zwrot w paczkomacie InPost

Jeżeli chcemy odesłać zakupy z eobuwie, korzystając z paczkomatu, powinniśmy zacząć od wizyty na stronie Szybkich Zwrotów (usługa jest też dostępna w aplikacji InPost). Tam wypełniamy formularz, po czym czekamy na kod do paczkomatu (otrzymamy go SMS-em lub w aplikacji InPost). Od tego momentu mamy 72 godziny na to, aby nadać przesyłkę w dowolnym paczkomacie. W razie potrzeby kod można wygenerować ponownie.

Udajemy się do paczkomatu, wybieramy na ekranie Nadaj paczkę, a następnie Mam kod nadania lub zwrotu. Wpisujemy kod. Umieszczamy przesyłkę w maszynie i gotowe. Możemy spodziewać się, że SMS-em dostaniemy potwierdzenie nadania.

Zwrot w sklepie stacjonarnym eobuwie

Zwrot w eobuwie może być również zrealizowany w stacjonarnym sklepie. W takim wariancie wystarczy wybrać jedną z lokalizacji i udać się do niej z produktami zapakowanymi w oryginalne pudełka oraz z wypełnionym formularzem zwrotu.

Zwrot za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej

Ostatnia możliwość to wysłanie paczki z zamówieniem, które chcemy zwrócić, pocztą lub dowolną firmą kurierską. Przesyłkę należy zaadresować na Dział Zwrotów MODIVO S.A., Nowy Kisielin – Naukowa 15, 66-002 Zielona Góra i umieścić w środku formularz zwrotu. To jednak najmniej korzystne rozwiązanie, ponieważ samodzielnie ponosimy koszty wysyłki paczki.

Eobuwie zwrot – którą metodę wybrać?

paczkomat

Jeśli mieszkamy w pobliżu stacjonarnego sklepu eobuwie, możemy tam dokonać zwrotu. W innej sytuacji wygodniejsze będzie wysłanie produktów. Najlepsze wydają się zwroty paczkomatem (bo nie musimy czekać na kuriera, możemy nadać paczkę o dowolnej godzinie) oraz przez DHL (bo gotową etykietę dostaliśmy wraz z zakupionymi rzeczami).

Kiedy sklep odda nam pieniądze za zwrócone przedmioty?

Po dokonaniu zwrotu w eobuwie Dział Zwrotów weryfikuje zgodność zawartości przesyłki z formularzem zwrotu. Po pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu eobuwie przesyła informację o tym fakcie drogą mailową. Przyznawany jest też zwrot środków. W przypadku, gdy za zamówienie płaciliśmy kartą, Blikiem lub korzystając z PayU, PayPo albo PayPal, zwrot jest realizowany w ciągu 1-2 dni od zakończenia weryfikacji. Jeśli płaciliśmy przy odbiorze, eobuwie w ciągu 14 dni zwróci pieniądze na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli płatność była wykonana voucherem, otrzymamy od sklepu nowy voucher w ciągu 3-5 dni. Po zakończeniu całej procedury na naszą skrzynkę e-mail trafi też skorygowana faktura.

fot. materiały prasowe

Motyw