Dwóch mężczyzn w studiu telewizyjnym; jeden siedzi przy biurku z logo "KANAŁ", drugi siada na pokolorowanym krześle przy dużym oknie z widokiem na miasto.
LINKI AFILIACYJNE

Kanał Zero jednym filmem osiągnął w 24 godziny więcej, niż cały Kanał Sportowy w dwa tygodnie

3 minuty czytania
Komentarze

Kanał Zero swój oficjalny debiut ma mieć 1 lutego 2024 roku, ale na YouTube znajdziemy dwa materiały przybliżające, czego możemy się po nim spodziewać. Ostatnio opublikowano ten o kulisach powstawania Kanału Zero i w 24 godziny zdążył wygenerować więcej wyświetleń, niż kilka filmów z Kanału Sportowego przez tydzień.

Kanał Zero z kolejnym sukcesem

Zespół Kanału Zero Krzysztofa Stanowskiego. Grupa różnych mężczyzn i jedna kobieta, stojących obok siebie na tle z grafiką i napisem "ZERO" oraz logiem "POWERED BY rocketjobs.pl".
Fot. Krzysztof Stanowski / X

Ostatnie filmy Kanału Sportowego nie są już tak chętnie oglądane, jak miało to miejsce za czasów, kiedy Krzysztof Stanowski publikował tam swoje materiały. Dziennikarz skupia się teraz na Kanale Zero, gdzie zaprosił już interesujących prowadzących do współpracy i widać, że zainteresowanie jego projektem jest bardzo duże. Kanał Zero oficjalnie przekroczył już barierę 500 tysięcy subskrypcji, a pomogła w tym premiera ostatniego filmu, gdzie w ciągu kilkunastu godzin doszło parę tysięcy nowych obserwujących.

Dokument o powstawaniu Kanału Zero

Film o kulisach powstawania kanału w niecałe 24 godziny może pochwalić się wynikiem prawie 400 tysięcy wyświetleń. Biorąc pod uwagę to, że materiał trwa ponad 30 minut, to naprawdę duży sukces. Jeżeli spojrzymy na wyniki Kanału Sportowego, to w ciągu ostatnich kilkunastu dni żaden z publikowanych tam filmów nie przebił bariery 100 tysięcy wyświetleń.

Ostatnimi wideo, którym udało się przebić do szerszej publiczności, były rozmowy Michalczewki i Borek (ponad 146 000 wyświetleń) oraz Najman i Borek (ponad 461 000 wyświetleń). Pierwszy opublikowano dwa tygodnie temu, a drugi miesiąc. Sumując wyniki wyświetleń filmów Kanału Sportowego z ostatnich dni, wychodzi nam i tak mniej, niż ma nowy film Kanału Zero.

Program Przesłuchanie: Michalczewki i Borek

Kto wygra – Kanał Zero czy Kanał Sportowy?

Zainteresowanie nowym projektem Krzysztofa Stanowskiego jest bardzo duże. Udało mu się przyciągnąć interesujących prowadzących, a całość dalej owiana jest nutką tajemnicy. Obecnie można powiedzieć, że to Kanał Zero wysuwa się na prowadzenie w tej „bitwie”, choć ma mniej subskrybentów.

Niewykluczone jednak, że dojście do pierwszego miliona wydarzy się już po starcie kanału i to w ciągu kilku tygodni. Kto przyciągnie do siebie więcej widzów? Patrząc na to, jak rozwija się Kanał Zero, który ma nie ograniczać się do materiałów stricte związanych ze sportem, prawdopodobnie to projekt Stanowskiego będzie przyciągał do siebie większą widownię.

Skoro interesuje cię świat polskiego internetu i YouTube’a, być może korzystasz też ze Snapchata? Jeśli tak, z pewnością przyda ci się nasz poradnik krok po kroku dotyczący tego, jak odzyskać dni na Snapie.

Źródło: opracowanie własne, YouTube, SocialBlade. Zdjęcie otwierające: Kanał Sportowy, Kanał Zero / YouTube, zrzut ekranu, montaż własny

Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.

Motyw