ANDROID.COM.PL – społeczność entuzjastów technologii

OnePlus Pad, czyli rozmywania portfolio ciąg dalszy

Autor: Bartosz Szczygielski Kategoria: Newsy

Wygląda na to, że OnePlus zamierza rozszerzyć portfolio swoich produktów o… tablet. Firma zastrzegła nazwę OnePlus Pad, a to może oznaczać, że za jakiś czas zobaczymy na rynku tablet z charakterystycznym logo na obudowie. To nie pierwsza firma, która przymierza się do wejścia na rynek tabletów, bo coś takiego zapowiedziało już wcześniej realme czy Oppo.

OnePlus Pad – czyżby tablet od firmy?

OnePlus Pad
Fot. GSM Arena

OnePlus bardzo się zmienił na przestrzeni ostatnich lat. Ostatnio firma poinformowała o tym, że ich współpraca z Oppo wchodzi na wyższy poziom. Ma to przyczynić się do tego, że aktualizacje smartfonów będą trafiały do użytkowników częściej i szybciej. Do tego OnePlus udostępnił informacje o tym, jak długo posiadacze poszczególnych modeli mogą liczyć na kolejne aktualizacje. Firma zrezygnowała z tego, by produkować kolejne urządzenia, które można nazywać „zabójcami flagowców”. Tworzy flagowce, a do tego wypuszcza także sprzęty ze średniej i budżetowej półki (seria Nord).

Do tego doszedł też zegarek OnePlus Watch, słuchawki, a w Indiach można także kupić telewizory producenta. Sporo tego, a wygląda na to, że na tym OnePlus nie zamierza poprzestać. Firma zastrzegła bowiem nazwę OnePlus Pad, która wskazuje na to, że możemy spodziewać się tabletu od producenta. I choć rynek tabletów nie jest już tak prężny, jak jeszcze przed kilkoma laty, to dalej na produkty jest zapotrzebowanie. Przynajmniej tak można sądzić po ruchach dużych graczy, czyli Apple i Samsunga. Czy z taką konkurencją OnePlus ma w ogóle szanse zaistnieć z nowym sprzętem?

Zobacz też: Oppo rozszerzy pamięć RAM w smartfonie, a zrobi to… aktualizacją.

Sama nazwa OnePlus Pad nie musi wprawdzie oznaczać tego, że na rynku zaraz pojawi się tablet producenta. Może to być po prostu ruch, który ma zapewnić w przyszłości pewną swobodę, jeżeli OnePlus zdecyduje się wziąć za produkcje nowych sprzętów. Jednak żeby te osiągnęły sukces, firma musi zrobić to, co zrobiła na początku ze smartfonami. Świetna specyfikacja i niska cena. Inaczej sukcesu raczej nie będzie.

Źródło: GSM Arena

Sprawdź najnowsze wpisy