Duże zmiany w bankowości online i aplikacji Moje ING. Klienci będą musieli się przyzwyczaić

3 minuty czytania
Komentarze

Od 12 listopada właściciele kont w banku ING Bank Śląski w serwisie i aplikacji zobaczą spore zmiany. Bankowość internetowa i mobilna będzie bardziej nowoczesna, oferując przejrzysty dostęp do funkcji i odświeżony wygląd.

Zmiany w bankowości online i aplikacji Moje ING – Spis treści

Bankowość internetowa i mobilna ING się zmienia

Aplikacje i serwisy bankowe, jak wszystko, muszą iść z duchem czasu i nadążać za nowymi technologiami. Szczególnie że z aplikacji bankowych korzysta już ponad 20 mln osób. Nie od dziś klienci narzekają, że systemy często są przestarzałe i czasem trudno szybko odnaleźć poszukiwane funkcje, ale są też i pozytywne zmiany. Ostatnia modernizacja apki Revolut była strzałem w dziesiątkę, natomiast Santander nie zebrał samych pozytywnych opinii po ostatniej aktualizacji.

Teraz czas na nową apkę ING bank Śląskiego. Jak czytamy w informacji prasowej, serwisy po modyfikacjach będą dostępne 12 listopada.

Personalizacja jest dla nas kluczowa w budowaniu trwałych relacji z naszymi klientami. Chcemy, aby na co dzień czuli, że ktoś się o nich troszczy, a to, co im proponujemy było dokładnie tym, czego potrzebują. Dzięki zmianom, które wprowadzamy, Moje ING jest jeszcze bardziej „moje”. Staje się coraz bardziej intuicyjnym asystentem, który działa na rzecz klienta 

– powiedział Marcin Giżycki, Wiceprezes Zarządu ING Banku Śląskiego.

Co dokładnie się zmieni?

Można powiedzieć, że modyfikacje obejmą kluczowe lokacje zarówno w serwisie internetowym, jak i w aplikacji. Strona w przeglądarce będzie miała lepiej widoczne komunikaty bezpieczeństwa i rozwiniętą sekcję pomocy w logowaniu i aktywacji bankowości. W ekranie aplikacji mobilnej zmieni się położenie przycisku Zaloguj, rozmieszczenie funkcji dopasowane do naszych preferencji, a niektóre elementy, takie jak bilety parkingowe, będą widoczne bez konieczności logowania. Jeśli chodzi o dalszą personalizację, będziemy mieli możliwość ustawienia przez klienta Skrótów do wybranych usług i dodatków.

Strona główna bankowości podzielona będzie na trzy intuicyjne główne sekcje: Moje finanse, Skróty, Wybrane dla Ciebie. Nowości zakładają także łatwiejsze przełączanie się między kontem firmowym, indywidualnym a maklerskim.

Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że Polacy są otwarci na technologie i aplikacje, w których mogą załatwić wiele spraw, ale chcą mieć jednocześnie kontrolę nad nowymi rozwiązaniami. Właśnie te wskazania przyświecały nam przy aktualizacji naszej aplikacji. To co proponujemy to możliwość ustawienia aplikacji przez klienta jak najbardziej według siebie z jednoczesnym zachowaniem kontroli nad aplikacją i wykorzystaniem jej możliwości asystenckich 

– dodała Katarzyna Stawecka, Dyrektor Banku odpowiedzialna za Retail Digital Experience w ING Banku Śląskim.

Jeśli korzystasz z bankowości mobilnej, pamiętaj o bezpieczeństwie. W przypadku zgubienia lub kradzieży smartfona zawsze dobrze jest mieć włączoną funkcję lokalizacji telefonu, aby łatwo namierzyć jego położenie.

Źródło: mp ING Banku Śląskiego, oprac. własne

Motyw