PKP Intercity w 2023 roku udostępnił aplikację mobilną, która przez rok zdobyła ogromną popularność. Za milionowymi pobraniami idzie też sprzedaż biletów. Ile przez rok zarobiło oprogramowanie PKP?
Spis treści
Imponująca sprzedaż w aplikacji i nowe funkcje
Aplikacja PKP Intercity nie miała łatwego początku. Liczne negatywne opinie nie stanęły jednak na przeszkodzie w zdobyciu imponującej popularności. Czołowy przewoźnik kolejowy informuje, że za pośrednictwem aplikacji mobilnej podróżni w 2023 roku zakupili 2,7 miliona biletów. Wartość zakupów przekroczyła 160 milionów złotych.
Sukces sprzedażowy jest motywacją do udoskonalania oprogramowania. Od 8 stycznia 2024 roku użytkownicy dostali nową funkcję, jaką jest pobieranie rezerwacji do biletów okresowych zakupionych w kasie oraz Kart Intercity. Ta zmiana eliminuje potrzebę osobistego odwiedzania kasy biletowej lub korzystania z serwisu internetowego przewoźnika.
Możliwości aplikacji PKP Intercity
Aplikacja PKP to nie tylko narzędzie do zakupu i zarządzania biletami. Oprogramowanie umożliwia planowanie podróży „tam i z powrotem”, tworzenie profili zakupowych oraz dodawanie biletów do kalendarza. Aplikacja stała się integralną częścią podróży. Przewoźnik dostosowuje się do zmieniających się trendów rynkowych, a także aktywnie współpracuje z zewnętrznymi partnerami, takimi jak KOLEO, e-podróżnik, Skycash, Jakdojade.pl, mPay, Infobus oraz eTravel. Aplikację można pobrać w sklepie Google Play i App Store, a do obsługi wystarczy nawet mały smartfon.
Źródło: PKP Intercity / informacja prasowa, opracowanie własne. Zdjęcie otwierające: Krzysztof Wilamowski / Android.com.pl
Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.