Trzy osoby uczestniczą w wyzwaniu squid game Dalgona Challenge w miejscu promocyjnym Samsung x Netflix.

Fani Squid Game będą zachwyceni! Samsung i Netflix łączą siły, tworząc immersyjną grę

3 minuty czytania
Komentarze

Chociaż od premiery serialu Squid Game minęły już trzy lata, serial nadal jest najpopularniejszą nieanglojęzyczną produkcją Netflixa, notując wynik ponad 260 mln wyświetleń. Nic dziwnego, że o uniwersum sławnej produkcji nadal jest głośno, a fani na całym świecie chcą doświadczać kolejnych wyzwań inspirowanych słynną grą. Teraz taką możliwość daje im immersyjna rzeczywistość tworzona za pomocą systemów Samsunga.

Samsung i Netflix ożywiają uniwersum Squid Game – Spis treści

Samsung i Netflix tworzą immersyjną rzeczywistość

Manekin squid game ubrany w czerwony strój z kapturem ogląda telewizor Samsung Neo QLED 8K, na którym wyświetlany jest serial dostępny na Netflix. Na ekranie grupa osób w zielonych kombinezonach stoi w polu i patrzy na trzy postacie w czerwonych strojach przed drzewem.
Fot. Samsung / materiały prasowe

Pierwszy sezon Squid Game trafił na platformę Netflix w 2021 roku. Serial opowiada o grupie ludzi zmagających się z finansowymi problemami, którzy decydują się wziąć udział w serii dziecięcych gier, aby zdobyć ogromną sumę pieniędzy – 46,5 mld wonów (ok. 150 mln zł). Z pozoru infantylne zabawy mają jednak śmiertelne konsekwencje dla przegranych. Produkcja zyskała międzynarodową popularność dzięki swojemu unikalnemu podejściu do tematów społeczno-ekonomicznych i wizualnym aspektom. W drodze jest już drugi sezon – Sqiud Game 2 – Netflix ostatnio zdradził informacje na temat jego obsady.

Choć od premiery minęły już trzy lata, uniwersum serialu nadal jest żywe, o czym świadczą kolejne inspirowane nim wydarzenia. Jednym z nich jest Squid Game: The Trials – kooperacja Netflixa i Samsunga mająca na celu stworzenie immersyjnej rzeczywistości na podstawie fabuły produkcji. Inicjatywa wykorzystuje zaawansowaną technologię Samsunga, w tym najnowsze Smart TV oraz smartfony Galaxy, aby zapewnić uczestnikom interaktywną i angażującą formę zabawy.

Osoby korzystające z interaktywnego urządzenia z ekranem dotykowym i rysikiem na imprezie technologicznej squid game.
Fot. Samsung / materiały prasowe

Squid Game: The Trials pozwala fanom serialu przejść przez ikoniczne sceny i wziąć udział w rozgrywkach. Uczestnicy mogą doświadczyć emocji znanych z serialu, poruszając się przez strefy doświadczeń otoczone flagowymi produktami Samsunga, takimi jak gargantuiczne wręcz telewizory Neo QLED 8K, które są rozmieszczone tak, aby zwiększyć intensywność i ekscytację gier. Podczas rywalizacji w najbardziej znaną zabawę „Czerwone światło, zielone światło” smartfon Galaxy S23 Ultra rejestruje kluczowe momenty, tworząc Hyperlapse (przyspieszone nagrania wideo) oraz wysokiej jakości zdjęcia. Wydarzenie to jest obecnie dostępne dla odwiedzających w Los Angeles, ale ma pojawić się także w innych miastach na całym świecie.

Reality show na podstawie produkcji

Współpraca Samsunga i Netflixa to nie pierwsza inicjatywa wykorzystująca uniwersum popularnego serialu. Na przełomie listopada i grudnia 2023 roku pojawiło się reality show Squid Game: Wyzwanie. W programie wzięło udział 456 uczestników, a główna nagroda wynosiła 4,56 mln dol. (ok. 20 mln zł). Program przez pierwsze dwa tygodnie po premierze zajmował pierwsze miejsce na liście 10 najlepszych programów anglojęzycznych serwisu Netflix.

Uczestnicy rywalizowali w grach zainspirowanych serialem, jednak w rzeczywistości nie stawali w obliczu śmiertelnego ryzyka, tylko opuszczali plan zdjęciowy. 6 grudnia 2023 r., przed premierą finału pierwszego sezonu, ogłoszono, że pojawi się także drugi sezon. Jeśli nie interesuje was natomiast taka forma rozrywki, polecam także najlepsze seriale Netflix.

Źródło: Samsung, oprac. własne. Zdjęcie otwierające: Samsung / materiały prasowe

Motyw