Squid Game do dziś pozostaje największym hitem Netflixa, więc absolutnie nie powinno nas dziwić to, że widzowie z zapartym tchem wyczekują drugiego sezonu tego serialu. Zanim jednak się to wydarzy — platforma streamingowa uruchomi reality-show, w którym do świata południowokoreańskiej produkcji będą mogli przenieść się jego widzowie.
Squid Game: Wyzwanie ma swój oficjalny zwiastun
Na pewno kojarzycie szał na Squid Game, który momentalnie przeniósł się na YouTube. Wówczas niemalże wszyscy internetowi twórcy zaczęli tworzyć materiały związane z południowokoreańskim serialem. W przypadku największych YouTuberów takich jak MrBeast w grę wchodziło nawet organizowanie własnych zawodów inspirowanych serią Netfliksa (oczywiście bez zabijania wyeliminowanych graczy). Bardzo możliwe, że to właśnie takie materiały natchnęły władze platformy streamingowej do stworzenia własnego reality-show.
Pierwsze plotki mówiące o tym pomyśle pojawiły się w przestrzeni internetowej już w połowie zeszłego roku, jednak dopiero teraz otrzymaliśmy konkretne informacje. W programie zatytułowanym Squid Game: Wyzwanie weźmie udział 456 uczestników, a główną nagrodą będzie 4,56 miliona dolarów. Jak łatwo się domyślić, gracze będą rywalizować w zawodach inspirowanych południowokoreańskim serialem. Niemniej spokojnie — przegrani najzwyczajniej w świecie będą opuszczać plan zdjęciowy, a nie nasz świat.
Squid Game: Wyzwanie pojawi się wśród nowości na Netflix dokładnie 22 listopada, a oficjalny zwiastun reality-show możecie obejrzeć poniżej.
Zobacz też: Gdzie obejrzeć Czas krwawego księżyca. Nowy film Scorsese w streamingu
Co ciekawe według wielu głosów Netflix nieco „przespał” szał na Squid Game. W końcu serial zadebiutował ponad dwa lata temu, więc potężne reality-show najprawdopodobniej nie wygeneruje takiego zainteresowania, jak zrobiłoby to jeszcze w roku 2021. Niemniej warto śledzić Wyzwanie — tym bardziej że stanowi ono przedsmak drugiego sezonu serialu, który zadebiutuje w przyszłym roku.
Źródło: Netflix/YouTube
Jako redakcja Android.com.pl bierzemy udział w ogólnopolskim badaniu preferencji użytkowników smartfonów i nie ukrywamy, że Twój głos oraz opinia będą dla nas niezwykle istotne. Jak wypełnisz poniższą ankietę, będziemy Ci wdzięczni!
Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.