Karol Friz Wiśniewski Fot Instagram autora @frizoluszek

Ekipa Friza ma co świętować. Na produktach dla nastolatków zarabiają bajońskie sumy

3 minuty czytania
Komentarze

Opublikowano kolejne sprawozdanie kwartalne firmy Ekipa Holding, w której Karol „Friz” Wiśniewski nadal ma największe udziały. Akcjonariusze nie mają na co narzekać – w stosunku do poprzedniego okresu przychody ze sprzedaży towarów i materiałów urosły z 993,1 tys. do 4,21 mln zł. A to tylko kropla w morzu ich zarobków.

Zysk liczony w milionach

Choć po rozsypce oryginalnego składu Ekipy Friza, wiele osób przewidywało, że złoty biznes Wiśniewskiego upadnie, okazało się, że pojawienie się nowych członków Genzie było dla firmy równie lukratywne. Kolejne nowe produkty na rynku oraz zabiegi marketingowe, w tym zarabianie na nowo narodzonym dziecku Friza i Weroniki „Wersow” Sowy, wykorzystując system sharentingu, sprawiły, że w drugim kwartale roku przedsiębiorstwo zaliczyło jeszcze większe zyski. Wideo z narodzenia córki ma prawie 4 mln wyświetleń.

Kolejny dobry okres dla Ekipa Holding

To trzeci z rzędu zyskowny kwartał Ekipa Holding. od stycznia do marca 2023 przy 6,58 mln zł przychodów zarobiła 796 tys. zł. W pierwszym półroczu skonsolidowany zysk netto to 3,09 mln zł przy przychodach 20,44 mln zł. Pierwszy kwartał przyniósł zysk netto na poziomie 0,81 mln zł, a drugi – od kwietnia do końca czerwca – 2,28 mln zł. To wzrost o ponad 180%. Cały raport możecie przeczytać tutaj.

fot. newconnect.pl

Jesteśmy zadowoleni z wyników w drugim kwartale oraz całym pierwszym półroczu. Dobrze radziła sobie nasza linia biznesowa związana z influencerami, a także wprowadzaliśmy nowe produkty na rynek FMCG. Szczególnie jestem zadowolony z rozwoju projektu Genzie i ich trasy koncertowej, która okazała się wielkim hitem. Warto też wspomnieć, że znowu na youtubowym kanale Ekipy zaczęły pojawiać się filmy

– informuje w komunikacie Łukasz Wojtyca, prezes i akcjonariusz Ekipa Holding.

Nowości od Ekipy

Wszystkie biznesy Ekipa Holding i pobocznych firm aż trudno zliczyć. Przyglądając się raportom kwartalnym, mamy wrażenie, że co kilka miesięcy otwierają się nowe spółki, wypuszczające na rynek kolejne produkty i usługi. I zyski płyną już nie tylko z oglądalności na YouTubie czy sprzedaży lodów i pączków. Pod koniec marca br. grupa influencerów z Genzie ogłosiła swoją trasę koncertową i spotkania Meet&Greet z fanami. Bilety na te wydarzenia zostały wyprzedane w ciągu kilku dni od ogłoszenia trasy.

W maju tego roku powstała natomiast nowa spółka, ESSA
Co Sp. z o.o., której celem jest wprowadzanie nowych marek i produktów na rynek FMCG
(branża dóbr szybkozbywalnych, m.in. żywności), we współpracy z podmiotami z branży influencerskiej. Na czele ESSA zasiada Krzysztof Misiałkiewicz, który wcześniej pełnił
funkcję prezesa EKIPA Holding S.A.

To wszystko sprawia, że szykujemy się na dalszą część roku, która ze względu na sezonowość w naszej branży jest tradycyjnie dobrym okresem. Patrzymy na nią optymistycznie

– kontynuuje Łukasz Wojtyca.

Ostatnio na konsumentów z grupy Gen Z postawiła także Biedronka, wprowadzając na rynek nową markę produktów Baitz i zatrudniając do kampanii marketingowej influencerów młodego pokolenia.

Skoro interesują cię influencerzy, być może korzystasz też ze Snapchata? Jeśli tak, z pewnością przyda ci się nasz poradnik krok po kroku dotyczący tego, jak odzyskać dni na Snapie.

Źródło: ekipaholding.pl

Motyw