Po lodach Ekipy pora na pączki GenZie. Trafią do Biedronki

2 minuty czytania
Komentarze

Były lody i donuty Ekipy, teraz są pączki GenZie. Firma Dooti Donuts kolejny raz współpracuje z markami współtworzonymi przez Karola „Friza” Wiśniewskiego. Słodkości będą dostępne w Biedronce.

Donuty GenZie kupicie w Biedronce

Po rozpadzie Ekipy, Friz stara się podtrzymać marketingowy boom dotyczący jego kolejnych pomysłów na biznes. Było już „Twoje 5 minut 2”, a teraz na rynek wchodzą kolejne produkty sygnowane nową ekipą Friza – GenZie. O tym, że w lecie ma mieć premierę kolejny produkt spożywczy, kierowany szczególnie do młodych odbiorców informowaliśmy już kilka tygodni temu. Jak widać, pomysły Karola Wiśniewskiego i zarządu firmy nadal są w cenie, ponieważ spółka nie narzeka na brak zysków.

Zobacz także: Witamy w krainie absurdu. Bukmacherzy przyjmują zakłady na to, jak będzie nazywać się córka Friza i Wersow

GenZie wymyśliło też niecodzienną „metodę” na promocję nowego produktu. Na kanale ekipy na YouTubie pojawił się film dotyczący donutów, w którym dwoje uczestników prawie się całuje.

Jak podaje portal Wirtualne Media, Dooti Donuts to firma, która nie pierwszy raz publikuje kolaborację z markami Friza. Wcześniej już dwa razy mogliśmy zakosztować słodkich przekąsek będących owocem współpracy brandu należącego do przedsiębiorstwa Stokson.

Nowe kolorowe pączki będą miały smak pomarańczy i nektarynki w nadzieniu. Jak informuje producent, w składzie przekąski nie znajdziemy konserwantów, sztucznych barwników, ani tłuszczów utwardzonych. Na temat współpracy wypowiedział się Konrad Wiktor z firmy Stokson:

Zależy nam, aby każdy nasz produkt był autentyczny i możliwie jak najlepiej odpowiadał oczekiwaniom młodych konsumentów. W zeszłym roku z sukcesem zrealizowaliśmy projekty z Ekipą, wprowadzając dwa pyszne donuty. Teraz nadszedł czas na donuta GenZie, który jest efektem wielomiesięcznej współpracy z młodymi Twórcami, których Dooti Donuts wspiera od momentu powstania projektu.

Konrad Wiktor, marketing manager w firmie Stokson

Informacje, które pojawiły się w najnowszej gazetce promocyjnej Biedronki, sugerują, że donut Ekipy będzie kosztował 2,85 zł.

Donuty GenZie – był przeciek?!

Co ciekawe, okazuje się, że według Friza, Biedronka wypuściła przeciek dotyczący premiery donutów GenZie.

Źródło: Wirtualne Media, opracowanie własne

Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.

Motyw