LINKI AFILIACYJNE

Koniec telewizji FOX w Polsce – idą duże zmiany, ale ponoć na lepsze

2 minuty czytania
Komentarze

Należąca do The Walt Disney Company telewizja FOX już wkrótce przestanie funkcjonować na polskim rynku pod znanym nam szyldem. Na całe szczęście popularna stacja przechodzi „jedynie” przez rebranding, którego główna część skupia się na wizerunkowym aspekcie marki. Od jesieni zapomnimy o FOX i przywitamy FX!

Telewizja FOX zmienia się w FX

Telewizja FOX zmienia się w FX
fot. Disney

W dobie popularyzacji serwisów streamingowych coraz mniej osób korzysta z klasycznej telewizji. Niemniej wcale nie oznacza to, że konkretne stacje mają się źle. Wręcz przeciwnie! Dobrym przykładem jest na to FOX, które już 7 listopada przejdzie przez rebranding i wróci do widzów pod nową nazwą – FX.

7 listopada należący do portfolio The Walt Disney Company kanał telewizyjny FOX zmieni się w FX. Poza nazwą przedstawiona będzie również nowa identyfikacja wizualna popularnego kanału serialowo- filmowego. FX pozostanie miejscem z najwyższej jakości rozrywką, z której znany jest FOX. Widzowie nadal będa mogli śledzić emocjonujące i pełne akcji seriale z największych studiów. Oferta programowa będzie uwzględniać zarówno ulubione przez widzów pozycje, jak „Grey’s Anatomy: Chirurdzy”, „Agenci NCIS: Hawaje”, „Dr House”, „CSI: Kryminalne zagadki Miami” oraz „CSI: Kryminalne zagadki Nowego Jorku” jak i premierowe tytuły.

Fragment oświadczenia The Walt Disney Company

Zobacz też: Marvel pod ostrzałem – użycie AI w czołówce Tajnej Inwazji to „sól na rany artystów”

W tym miejscu warto podkreślić, że FOX, który już wkrótce przemianuje się na FX to jeden z najbardziej atrakcyjnych kanałów telewizyjnych dostępnych w szerokich ofertach operatorów. Poza wspomnianymi wyżej tytułami obejrzymy tam również The Walking Dead, Kości czy Chicago Fire.

Wraz ze zmianą z nazwy, FX nadal pozostanie miejscem, do którego widzowie wracają, szukając rozrywki, którą znają i uwielbiają. Nowa odsłona kanału podkreśla nasze zaangażowanie w biznes linearnej telewizji zarówno w Polsce jak i regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Cieszymy się z nowej identyfikacji wizualnej oraz nazwy i jesteśmy przekonani, że spodobają się one także naszym widzom

Kakhaber Abashidze, SVP Country Manager The Walt Disney Company, CEE

Źródło: Informacja prasowa

Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.

Motyw