Electronic Arts to firma znana wszystkim pasjonatom gier wideo. Prawda jest taka, że mało kto ma o niej dobre zdanie, bo jej decyzji, które nie spodobały się graczom, nie sposób policzyć na palcach jednej ani dziesięciu rąk. Teraz wydawca znalazł kolejny sposób, by podpaść swoim klientom. Wystarczyło umieścić reklamy w UFC 4, czyli grze kosztującej obecnie ponad 200 zł. Co prawda kryzys został już zażegnany, ale niesmak pozostał.

Reklamy w UFC 4, czyli coś, co nigdy nie powinno mieć miejsca

Użytkownik Reddita o nazwie Ydino umieścił w subreddicie r/AssholeDesign krótkie nagranie z UFC 4. Można na nim dostrzec reklamy nowego sezonu The Boys, czyli serialu dostępnego na platformie streamingowej Amazon Prime Video. Co ciekawe, spoty zostały dodane na miesiąc po premierze gry, co wiele osób uznało za celowe działanie, by UFC 4 nie zostało zbombardowane negatywnymi recenzjami. Post na Reddicie polubiono już ponad 90 tysięcy razy, a głosy niezadowolonych graczy w końcu dotarły do EA.

Zobacz także: Minecraft trafi na PlayStation VR – co ważne, bez dodatkowych opłat

Przedstawiciel firmy opublikował obszerny komentarz, w którym przeprosił wszystkich, którzy poczuli się rozczarowani. Jednocześnie mężczyzna poinformował, że reklamy podczas powtórek zostały wyłączone i nie zostaną ponownie dodane w przyszłości. Niemniej jednak mleko już się wylało i wielu graczy z pewnością tak szybko nie zapomni o tej sytuacji. Powiedzmy sobie szczerze: reklamy w grze za ponad 200 zł, ba, w jakiejkolwiek płatnej produkcji, są po prostu kpiną. Nie tędy droga.

Źródło: The Verge

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Kacper Kościański

Pasjonat nowych technologii, dobrych seriali i gier.