Instagram jest ciekawym spojrzeniem na ideę serwisu społecznościowego. Umożliwia prowadzenie relacji, bloga fotograficznego oraz videobloga, albo zwykłe przechowywanie zdjęć z wakacji w chmurze. O ile do mnie nie taka formuła nie trafiła, to rozumiem skąd się wzięła jego popularność. W końcu najważniejszym zmysłem przynajmniej przy przeglądaniu sieci jest wzrok. A co cieszy wzrok bardziej niż ładne zdjęcia lub filmy?

Charytatywnie na Instagramie

Po przejęciu serwisu przez Facebook, nie stracił na szczęście swojej tożsamości, chociaż nie obyło się bez większych czy mniejszych zmian na przestrzeni lat. Nadciąga właśnie kolejna, którą można rozpatrywać chyba tylko w sposób pozytywny. Instagram posiada około miliarda aktywnych użytkowników. Prawie 1 na 7 osób ma konto na tym serwisie. Czemu więc tego nie wykorzystać dla dobrych celów?

Zobacz też: Messenger, WhatsApp i Instagram w jednym? Facebook, to świetny pomysł!

Ludzie lubią pomagać, jeśli się ich do tego zachęci, a pomoc jest łatwa w realizacji. W sieci wielokrotnie były prowadzone zbiórki na szczytny cel, jednak ich organizacja jest zwykle dość pracochłonnym zadaniem. Na szczęście Instagram to ułatwi. Mają zostać wprowadzone płatne naklejki z logo organizacji charytatywnych. Pieniądze wydane na zakup każdej z nich zostaną przekazane odpowiedniej fundacji. Dzięki temu, kiedy osoba popularna na Instagramie zachce zorganizować jakąś zbiórkę na organizację non-profit znajdującą się na liście, to wystarczy, że będzie nakłaniała osoby, które ją obserwują do zakupu danej naklejki. Rozwiązanie bardzo proste, szybkie i miejmy nadzieję, że skuteczne.

Źródło: phonearena

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Paweł Maretycz

Sceptyczny fan nowych technologii. Uwielbia małe urządzenia, nawet jego komputer to mini ITX.