To nie o Samsungu mówiło się najwięcej w tym tygodniu

Łukasz Pająk Newsy 2018-03-02

Targi Mobile World Congress tak naprawdę dobiegły końca. Najważniejsze modele poznaliśmy, wśród nich pojawiła się nowa generacja flagowych Samsungów Galaxy S9, topowe modele od Nokii, ciekawe odświeżenie od LG, niespodzianki od Asusa i wiele odnośnie Android Go. O której z tych firm najwięcej się mówiło?

Teoretycznie to lider mobilnego rynku powinien zgarnąć całe show dla siebie. Nikogo nie powinno to dziwić, w końcu teraz Koreańczycy jako jedyna firma jest w stanie pokazać coś naprawdę interesującego. Szczególnie, że przed targami mogliśmy jedynie usłyszeć, że kolejni producenci nie przywiozą nic z najwyższej półki – Xiaomi, LG czy też Huawei. W takim razie, która marka najczęściej pojawiała się w mediach społecznościowych? Wygrała… Nokia i to też nikogo nie powinno dziwić.

Wbrew pozorom to nie smartfony zagwarantowały ten sukces, a kolejne odświeżenie kultowego modelu – w tym wypadku 8110, której system szerzej opisał Wam Adrian. Finowie potrafią uprawiać ciekawy marketing, czyli grać na nostalgii, uczuciach i ogólnie emocjach. Mimo że ten featurephone może nie okazać się hitem sprzedaży to z pewnością więcej osób zainteresuje się fińskimi smartfonami.

Zobacz też: Poznaj Google Lens – już możesz.

Po cichu zastanawiam się, czy Nokia ma szansę na powrót do czołówki? Póki co firma dba o każdy możliwy sektor swoich klientów. Wykorzystuje do tego swoją markę, najważniejsze aspekty dla „poweruserów” i tworzy ciekawe modele dla wszystkich.

 

źródło: Phone Arena





x