Smartfon z włączoną aplikacją Allegro. Urządzenie leży na białym tle w otoczeniu sukulentów

Allegro startuje z nową promocją. Zwrócą ci pieniądze, jeśli znajdziesz gdzieś niższą cenę

2 minuty czytania
Komentarze

Rynek zakupów online w Polsce wciąż dynamicznie się rozwija, a liderem tego segmentu jest bez wątpienia platforma Allegro. Platforma kusi użytkowników na różne sposoby, a niedawno uruchomiono akcję Gwarancja Najniższej Ceny. Co to oznacza i jak z niej skorzystać wyjaśniam poniżej.

Allegro zwróci powiększoną różnicę w cenie

Grafika przedstawiająca szczegóły promocji Allegro
Fot. Allegro

Gwarancja najniżej ceny to akcja Allegro, która trwa od 1 do 30 listopada 2023 roku. Oferta umożliwia znalezienie najtańszych ofert w serwisie. Jeśli po dokonanej transakcji kupujący znajdzie lepszą ofertę, serwis zwróci różnicę w cenie powiększoną o 50% w formie kuponu na konto, a maksymalna kwota zwrotu wynosi 200 złotych. Jak to zrobić? W liście ofert niektóre z nich, takie jak mały telefon iPhone SE mają znaczek „Gwarancja najniższej ceny”.

Grafika przedstawiająca ofertę sklepu Komputronik na Allegro
Fot. Allegro

Gwarancja najniższej ceny. Jak wysłać zgłoszenie?

Po dokonaniu zakupu możemy szukać niższej oferty wśród listy wymienionych sklepów. Korzystniejsza oferta nie powinna uwzględniać kosztów dostawy, rabatów, voucherów, cashbacków i dodatkowych obniżek. Wśród elektromarketów i sklepów internetowych znalazło się kilka najpopularniejszych z nich. Pełna lista dostępna jest na stronie serwisu.

  • amazon.pl
  • electro.pl
  • euro.com.pl
  • komputronik.pl
  • mediaexpert.pl
  • mediamarkt.pl
  • morele.net
  • oleole.pl

Po znalezieniu lepszej oferty mamy możliwość zgłoszenia niższej ceny produktu w innym sklepie internetowym, jeśli taka zostanie znaleziona w ciągu 72 godzin od momentu zakupu. Zrobić to możemy w zakładce moje zakupy, a tam użytkownik zgłosić może najniższą cenę. Po zgłoszeniu i pozytywnym rozpatrzeniu takiej oferty serwis zwraca różnicę w cenie, powiększoną o dodatkowe 50%. Użytkownik o podjętej decyzji dowie się w ciągu 14 dni od zgłoszenia za pomocą maila.

Walka o klienta – Allegro dominuje w Polsce

Smartfon z włączoną aplikacją Allegro. Urządzenie leży na białym tle
Fot. Krzysztof Wilamowski/Android.com.pl

Allegro to największa polska platforma zakupów online, której początki sięgają 1999 roku. Serwis zyskał popularność dzięki szerokiej ofercie produktów, konkurencyjnym cenom oraz wygodnemu systemowi zakupów. Dużo wiernych klientów platforma zyskała dzięki wprowadzeniu Allegro Smart, a także za sprawą promocji takich jak „Gwarancja Najniższej Ceny”. Serwis utrzymuje swoją pozycję lidera na polskim rynku e-commerce, a w chwili obecnej w internecie nie widać ciekawej alternatywy, choć regularnie pojawiają się na nim nowi gracze, głównie zza granicy. Najlepszym przykładem jest chociażby nieistniejące już Shopee czy jego następca, zbierający skrajne opinie – Temu. Mocną pozycję na naszym rynku ma wprawdzie także i OLX czy Facebook Marketplace, ale skupiają się one na całkowicie innym typie transakcji.

Motyw