PKP Intercity z nową metodą płatności. Dobra wiadomość dla użytkowników iPhone’ów

2 minuty czytania
Komentarze

Aplikacja mobilna PKP Intercity nigdy nie należała do najlepszych. Niedawne zmiany wypadają jednak pozytywnie – do metod płatności dołączyło w końcu Apple Pay.

PKP Intercity dba o fanów Apple

Fot. PKP Intercity

PKP Intercity poinformowało o wprowadzeniu nowych funkcjonalności do aplikacji mobilnej. Od najnowszej wersji apki umożliwiono płatność Apple Pay. Użytkownicy iPhone’ów nie są już skazani na usługi Przelewy24 oraz Blik i z ich perspektywy – jest to z pewnością pozytywna informacja. Apple Pay jest bowiem jeszcze szybszą i wygodniejszą metodą płatności niż wcześniej dostępne opcje.

Fot. PKP Intercity

W komunikacie PKP przeczytać można o obsłudze metastacji. Oznacza to, że użytkownik nie musi wpisywać dokładnej nazwy stacji, a wystarczy wyszukać nazwę miasta. W praktyce prezentuje się to dobrze, choć jednocześnie ciężko uwierzyć, że do niedawna brakowało tej podstawowej funkcjonalności.

Zobacz też: Kiedy Siri po polsku?

Aby skorzystać z najnowszej opcji płatności oraz metastacji, należy zaktualizować aplikację do najnowszej wersji. Jeśli jeszcze nie korzystasz z oprogramowania PKP, znajdziesz je tutaj. Aplikacja nie cieszy się najlepszymi opiniami. Średnia 1.9 w pięciostopniowej skali nie imponuje, natomiast duża część użytkowników narzekała właśnie na brak płatności Apple. W najbliższej przyszłości średnia ocen aplikacji PKP powinna się nieco poprawić.

Właściciele smartfonów z Androidem przez PKP są w pewnym stopniu faworyzowani. Za pomocą Google Pay płacić można już od początku marca. Średnia ocen w Sklepie Play wynosi 2.3 gwiazdki na 5. Oprogramowanie na platformę z zielonym robocikiem pobrać można stąd. Warto zauważyć, że przez 3 miesiące od debiutu apki, użytkownicy zakupili w niej już ponad 300 tysięcy biletów.

Źródło: Intercity, zdjęcie główne: Apple, Oleksandr Hladchenko/Unsplash

Motyw