wyłączony smartfon leżący na ziemii ekranem do góry, obok tacka na kartę SIM i akcesoria

Ranking operatorów komórkowych w social mediach. Jeden bardzo mocno się wyróżnia

1 minuta czytania
Komentarze

Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych przeanalizował, jak operatorzy komórkowi radzili sobie na Facebooku w marcu 2023 roku. IBIMS sprawdził m.in. liczby nowych fanów, postów i reakcji na publikowane treści. Na tej podstawie powstał ranking.

Ci operatorzy najlepiej wypadają na Facebooku

Nju Mobile, Mobile Vikings i Orange – tak wygląda podium w rankingu opracowanym przez IBIMS. Kolejne miejsca zajmują T-Mobile, lajt mobile, Plus, Play i Virgin Mobile. Dalej są Plush, Lycamobile i Heyah, a zestawienie zamykają Premium Mobile i Red Bull MOBILE.

Należąca do Orange marka Nju Mobile zajęła pierwsze miejsce w rankingu dzięki najwyższej liczbie interakcji na facebookowym profilu (24 tysiące). Plus wyróżnił się liczbą publikacji (37), Orange liczbą komentarzy (5,2 tysięcy), z kolei Mobile Vikings odnotowało najwięcej udostępnień. Konto Orange było tym, które rozwijało się najbardziej pod kątem liczby nowych obserwatorów.

Najpopularniejszym postem w badanym okresie był wpis marki nju mobile, który uzyskał 11 tys. interakcji i znalazł się na 1. miejscu rankingu top postów firm telekomunikacyjnych na Facebooku. Była to publikacja mająca na celu zebranie jak największej liczby reakcji. Była ona bowiem pytaniem do internautów. Post ten zdobył najwięcej reakcji (6,2 tys.).

– czytamy w komunikacie IBIMS.

Dużym sukcesem może pochwalić się Orange. Wśród 10 najpopularniejszych postów aż 7 to treści właśnie pomarańczowego operatora i należącej do niego marki Nju Mobile.

źródło: IBIMS, fot. Depositphotos/AndreyPopov

Motyw