Telewizor wyświetlający logo Disney+, obok miseczka z popcornem, doniczka z sukulentem i pilot do telewizora na białym blacie.
LINKI AFILIACYJNE

Disney+ rozsyła do Polaków wiadomości. Z tych zmian nie będziesz zadowolony

3 minuty czytania
Komentarze

To nie pierwszy raz, kiedy Disney+ przesyła Polakom wiadomość odnośnie zmian na platformie. Teraz użytkownicy mogą mieć już w swojej skrzynce odbiorczej maila o tytule „Zaktualizowaliśmy umowę subskrypcji”. Takie zmiany w regulaminie faktycznie przynoszą zmiany, a raczej ich dużą zapowiedź. Pisaliśmy już o tym, że Disney+ zbliża się do YouTube, a ta wiadomość poniekąd to właśnie potwierdza.

Disney+ przesyła ważnego maila – zmiana umowy subskrypcji

screen ze skrzynki pocztowej pokazujący fragment wiadomości przesyłanej przez Disney+
Fot screen z wiadomości od Disney+

Wiele zmian wokół Disney+ może nas czekać w najbliższych miesiącach. Ostatnio cena Disney+ poszła w Polsce w górę, ale to nie koniec tego, co może czekać użytkowników platformy. Disney+ w swojej wiadomości podkreśla to, że sami użytkownicy po zmianie regulaminu nic nie muszą robić. Mogą zrezygnować z subskrypcji, ale na zwrot środków nie ma co liczyć. Istotne jest to, że nowa wersja regulaminu przygotowuje nas do zmian, które na innych rynkach już są, ale w Polsce jeszcze nie. Chodzi bowiem o plan z reklamami oraz blokowanie kont korzystających z AdBlocków. Odezwaliśmy się do Polskiego oddziału Disney+ z prośbą o odpowiedź na nasze pytania, kiedy możemy spodziewać się nowego planu subskrypcji i jaka będzie jego cena. Jak tylko otrzymamy odpowiedzi, zaktualizujemy tekst. Oto, co najważniejszego możemy wyczytać z wiadomości przesyłanej przez Disney+ do Polaków.

Wprowadzamy nowe nazwy dla nowych subskrypcji (o ile są one dostępne na danym rynku), a także zapewniamy możliwość zmiany na inną subskrypcję, jeśli jest to dozwolone. Uwzględniamy tu między innymi wyjaśnienie, że subskrypcje „bez reklam” nadal mogą obejmować krótkie treści promocyjne, lokowanie marek czy materiały sponsorów, w tym reklamy zawarte w treściach oglądanych na żywo lub wydarzeniach specjalnych, które zawierają tradycyjne przerwy reklamowe. Dodajemy także nową klauzulę wyjaśniającą, co się stanie, jeśli wycofamy subskrypcję, z której korzystasz.

Subskrypcja z reklamami wymaga szeregu nowych postanowień, w tym klauzuli, która zapobiega blokowaniu reklam i wskazuje, że w przypadku odnotowania tego typu działań możemy, po zawiadomieniu, zawiesić lub zakończyć subskrypcję lub zmienić ją na najbardziej podobną, równoważną subskrypcję.

Treść wiadomości od Disney+ przesyłanej do klientów

W pełnej umowie subskrypcji, która dostępna jest na stronie Disney+, możemy już przeczytać rozwinięcie powyższych punktów. Nie dowiemy się jednak z tego regulaminu jeszcze niczego o cenie takiego planu z reklamami, ale już samo zaktualizowanie zapisu pozwala nam sądzić, że to tylko kwestia czasu, aż nowa wersja subskrypcji pojawi się w naszym kraju. W takim przypadku nie będzie też można blokować reklam, jeżeli wykupimy taki plan, ponieważ inaczej grozi nam blokada konta.

Źródło: Disney+ / opracowanie własne

Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.

Motyw