TVP uruchamia SwipeTo. Telewizja to rynsztok, ale nowy portal dla Gen Z wygląda zaskakująco dobrze

2 minuty czytania
Komentarze

TVP już w zeszłym roku zarejestrowało znak towarowy SwipeTo, ale niewiele więcej było wiadomo na temat tego, co właściwie planuje nadawca. Teraz wiemy już, co takiego stało za SwipeTo, które oficjalnie swoją premierę miało w środę. To nowy portal internetowy, który skierowany ma być do tzw. Gen Z, czyli osób urodzonych po 1995 roku. I trzeba przyznać, że wygląda on naprawdę nieźle i widać, że TVP nie szczędziło pieniędzy na jego uruchomienie oraz kampanię reklamową.

TVP przedstawia SwipeTo – nowy portal dla Gen Z

SwipeTo nowy portal od TVP logo

Mówiąc szczerze, trudno na pierwszy rzut oka odkryć, że za SwipeTo stoi TVP. Portal wygląda nowocześnie i w taki sposób jest też komunikowany. Zresztą wystarczy spojrzeć na spot promocyjny, który daje dość jasny przekaz na temat tego, czym właściwie ma być portal, a raczej do kogo będzie skierowany. Do wszystkich tych, którzy nie ograniczają swojego życia tylko do przestrzeni internetowej, ale chcą czerpać z niego jak najwięcej. Co ciekawe, SwipeTo ma nie skupiać się tylko wokół największych miast w Polsce i tego, co się w nich dzieje. Na portalu ma nie być ograniczeń i mają pojawiać się teksty oraz materiały, które będą zarówno opisywały sprawy ważne dla Warszawy czy Katowic, ale także i mniejszych miejscowości.

https://youtu.be/yD3vG3nbmHY

Internet jest częścią naszego życia. Jesteśmy tam i tam żyjemy. Postanowiliśmy więc stworzyć w nim przyjazne miejsce poświęcone temu, co przeżywacie na co dzień – w rzeczywistości wirtualnej i tej drugiej. Wiecie której? Tej ze spóźniającymi się autobusami, kolokwiami i zimną pizzą nad ranem. SwipeTo to portal dla Was – dla młodych ludzi, z całej Polski. Jesteśmy w tym razem – w tym życiu, w tym świecie, pod tym zachmurzonym niebem. Żyjemy chwilą, jesteśmy tu i teraz. Bo właśnie tu i teraz dzieją się rzeczy, które bezpośrednio wpływają na nasze życie. Dlatego „Tu i Teraz” stało się kreatywnym formatem i główną ideą SwipeTo.

Fragment z artykułu na SwipeTo

Zobacz też: Czy należy płacić abonament RTV przy Smart TV?

W sieci będzie można zobaczyć reklamy SwipeTo, ale te pojawią się także „na mieście”. Za reklamę portalu odpowiada Agencja 24/7, a klip promujący wyreżyserował Mac Adamczyk. Widać, że nadawca nie oszczędzał przy starcie swojej nowej strony. Informację o tym, że sam portal należy do TVP znajdziemy raptem w regulaminie i polityce prywatności. Biorąc pod uwagę to, że młodzi ludzie nie przepadają za TVP, a kwestia abonamentu RTV dalej rozpala dyskusję publiczną, taka decyzja raczej nie dziwi.

Źródło: SwipeTo / Wirtualne Media

Motyw