W tym roku najnowszą modą są bezramkowe wyświetlacze. Xiaomi zapoczątkowało ten trend w zeszłym roku modelem Mi Mix, który zapewne w tym roku doczeka się następcy i szczegóły zdradził Wam już dzisiaj Kamil. Oczywiście to Sharp był pierwszy z tego typu modelami, ale Japończycy niechętnie myśleli o globalnej reklamie nie mówiąc już o sprzedaży. Jednak teraz LG i Samsung chcą się z tej strony pokazać za sprawą Infinity Display i FullVision.

G6 znamy już od tygodnia i ewidentnie macie mieszane zdania, co do tego smartfonu. Mimo wszystko już wiemy jak jedna koreańska firma chce wykorzystać nowy typ wyświetlacza. W odróżnieniu do Xiaomi, zarówno LG jak i Samsung stawiają na proporcje 18:9. Dzisiaj poznaliśmy jak lider mobilnego rynku chce nazwać swoje rozwiązanie. Tym sposobem FullVision będzie konkurować z Infinity Display.

Nie przegap
Wywiad z CEO realme w Europie – Madhav Sheth zapowiada zmiany
Madhav Sheth
Nowy wiceprezes oraz CEO realme w Europie i Indiach, czyli Madhav Sheth, znalazł chwilę czasu dla nas i zgodził się odpowiedzieć na kilka pytań. Ostatnie dni dla marki były wyjątkowo zajęte, bo firma po raz pierwszy pojawiła się na międzynarodowych targach IFA w Berlinie. W związku z tym postanowiliśmy porozmawiać o planach na przyszłość, rozwoju […]

Infinity Display kontra FullVision

Czym tak naprawdę oba rozwiązania będą się różnić? Zacznijmy od tego, co je ma łączyć, czyli wspomniane proporcje 18:9, zaokrąglone rogi oraz minimalne ramki wokół panelu. Teraz różnice. LG stawia na technologię LCD, podczas gdy Samsung siłą rzeczy wykorzysta chwalonego SAMOLEDa. Poza tym już nie spotkamy się z Galaxy S8 w odmianie Edge. Wszystkie wersje mają już mieć ekran zaokrąglony na boczne krawędzie. To tyle z różnic typowo technicznych. Jak Samsung wykorzysta nowe proporcje? Tego jeszcze nie wiemy.

 

źródło: SamMobile




Łukasz Pająk

Wieczny student informatyki, ale już magister inżynier, niedoszły żołnierz, pasjonat mobilnych technologii, motoryzacji i broni, jeden z nielicznych fanów polskiej koszykówki.