Platforma InPost Fresh oficjalnie wystartowała. Póki co można z niej korzystać na terenie Warszawy w ramach testów, które potrwają przez kilka miesięcy. Możliwość zamawiania produktów (m.in. spożywczych) z szybką dostawą to efekt współpracy InPostu z firmą Makro Polska.
Platforma InPost Fresh – jak to działa?
Pobierając aplikację InPost Fresh na swojego smartfona można zamawiać zakupy z dostawą do domu. Do wyboru jest ponad 10 tysięcy produktów, które mogą być dostarczone w ten sam lub kolejny dzień. Użytkownicy mogą zażyczyć sobie np. świeżych ryb, mięsa, owoców oraz warzyw. Co z trwałością takich produktów? InPost twierdzi, że będzie je przewoził zgodnie z zaleceniami producenta, w kontrolowanej temperaturze. Zakupy da się opłacić przed ich dostarczeniem za pomocą szybkiego przelewu, karty płatniczej lub Blika. Istnieje też możliwość wyboru zapłaty kurierowi przy odbiorze zamówienia.
Dostawy w ramach InPost Fresh na początku są dostępne jedynie na terenie Warszawy. Występują w trzech modelach:
- Express (dowóz nawet w 60 minut)
- Dostawa w dniu złożenia zamówienia
- Dostawa zaplanowana na kolejne dni
InPost zapewnia, że w przypadku dwóch ostatnich opcji użytkownicy aplikacji mogą dokładnie określić, o której godzinie chcą odebrać zakupy. W aplikacji można również śledzić poszczególne etapy realizacji zamówienia.
Czytaj także: Kolejny bank udostępnił Blika swoim klientom
Testy będą trwały kilka miesięcy, jednak później będziemy rozszerzać zasięg, by stać się największym ogólnopolskim żywnościowym marketplace. To prawdziwa rewolucja. Nasz partner (Makro – przyp. red.) skorzysta z wiedzy i doświadczenia, jakie posiadamy w zakresie rozwiązań mobilnych, a przy tym nie będzie musiał inwestować we własną logistykę ostatniej mili – mówi Rafał Brzoska, prezes InPostu. Dzięki nowej platformie być może w przyszłości w sieci zaistnieją podmioty, które dotychczas sprzedawały jedynie stacjonarnie.
źródło: informacja prasowa