T-Mobile chce promować cyfrowy optymizm i wspierać młode osoby w realizacji przedsięwzięć, gdzie wykorzystywane są nowe technologie. Akcję rozpoczęła grupa Deutsche Telekom, której częścią jest T-Mobile Polska. W kampanii uczestniczy wokalistka Billie Eilish.
T-Mobile promuje „cyfrowy optymizm” – o co dokładnie chodzi?
Grupa Deutsche Telekom postrzega młode pokolenie jako zmieniające świat dzięki technologiom, a nie uzależnione od cyfrowego świata. Wspólnie z Billie Eilish powstała więc międzynarodowa kampania #WhatWeDoNext. Jej cel to obalenie stereotypów dotyczących generacji Z oraz zaprezentowanie inicjatyw młodych osób, które inspirują do budowania lepszej przyszłości.
Generacja Z to termin, którym określa się pokolenie ludzi urodzonych w drugiej połowie lat 90. oraz po 2000 roku. Są to pierwsze całkowicie zdigitalizowane osoby – chodzi o to, że nowoczesne technologie są dla nich codziennością już od najmłodszych lat życia. Kampania #WhatWeDoNext ma promować cyfrowy optymizm, pokazywać wizję ludzi, według których technologia może zmienić świat na lepsze. Jesteśmy pokoleniem o ogromnym potencjale – potrafimy tworzyć, współpracować, komunikować się, zmieniać rzeczywistość. Już teraz robimy wiele fantastycznych rzeczy, a dopiero się rozkręcamy – komentuje Billie Eilish. Deutsche Telekom chce podkreślić zaangażowanie społeczne generacji Z, jak również obalić mit o jej bierności.
Czytaj także: Spór w rządzie o elektryczne hulajnogi – oto najnowsze plany zmian w prawie
Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej T‑Mobile wyjaśnia, że współpraca z Billie Eilish i innymi osobami z jej pokolenia ma pokazać siłę, która jest w młodych ludziach. Częścią kampanii jest film wyreżyserowany przez Vincenta Haycocka. Materiał zawiera informacje o inicjatywach związanych m.in. z promowaniem równouprawnienia czy walką ze zmianami klimatycznymi. Autorzy tych inicjatyw i jednocześnie bohaterowie filmu to właśnie młodzi ludzie.
źródło: informacja prasowa