Huawei to prawdziwy gigant, który mimo wielu trudności nie poddaje się i cały czas rozwija swój własny ekosystem Huawei Mobile Services. Polska jest dla firmy bardzo ważnym rynkiem, więc producent zdecydował się przedłużyć gwarancję swoich urządzeń w związku z ogłoszonym w naszym kraju stanem zagrożenia epidemiologicznego. Miły gest.
Dłuższa gwarancja urządzeń Huaweia – firma wyciąga pomocną dłoń
Epidemia koronawirusa w Polsce trwa w najlepsze i nic nie wskazuje na to, by w najbliższym czasie miała zostać opanowana. W tej sytuacji lepiej nie wychodzić z domu, jeśli nie jest to absolutnie konieczne. Dziś Huawei poinformował, że w związku ze stanem zagrożenia epidemiologicznego w Polsce, przedłuża o miesiąc gwarancję wszystkich swoich produktów, których okres gwarancji kończy się między 15 marca a 30 kwietnia. Oznacza to, że sprzęt, którego gwarancja wygasa np. 30 kwietnia, będzie można naprawić na tych samych warunkach do 30 maja. Co więcej, oferta może zostać przedłużona w zależności od rozwoju obecnej sytuacji.
Warto też wspomnieć, że Huawei oferuje bezpłatną usługę door-to-door na sprzęt objęty gwarancją, co oznacza, że można go oddać do naprawy bądź wymiany bez wychodzenia z domu. Jakby tego było mało, firma zapewnia bezpłatną dezynfekcję smartfonów w swoim salonie stacjonarnym w Warszawie na ulicy Siennej 39.
Źródło: Informacja prasowa