Huawei jako wykonawca b-brand

Huawei przedłuża gwarancję swoich urządzeń

1 minuta czytania
Komentarze

Huawei to prawdziwy gigant, który mimo wielu trudności nie poddaje się i cały czas rozwija swój własny ekosystem Huawei Mobile Services. Polska jest dla firmy bardzo ważnym rynkiem, więc producent zdecydował się przedłużyć gwarancję swoich urządzeń w związku z ogłoszonym w naszym kraju stanem zagrożenia epidemiologicznego. Miły gest.

Dłuższa gwarancja urządzeń Huaweia – firma wyciąga pomocną dłoń

Huawei 75 miliardów

Epidemia koronawirusa w Polsce trwa w najlepsze i nic nie wskazuje na to, by w najbliższym czasie miała zostać opanowana. W tej sytuacji lepiej nie wychodzić z domu, jeśli nie jest to absolutnie konieczne. Dziś Huawei poinformował, że w związku ze stanem zagrożenia epidemiologicznego w Polsce, przedłuża o miesiąc gwarancję wszystkich swoich produktów, których okres gwarancji kończy się między 15 marca a 30 kwietnia. Oznacza to, że sprzęt, którego gwarancja wygasa np. 30 kwietnia, będzie można naprawić na tych samych warunkach do 30 maja. Co więcej, oferta może zostać przedłużona w zależności od rozwoju obecnej sytuacji.

Zobacz także: [Promocje dnia] Smartfony Motorola One Action, Motorola Moto G7 Power, laptop 2 w 1 Microsoft Surface Pro 7 12,3″ i więcej w fenomenalnych cenach!

Warto też wspomnieć, że Huawei oferuje bezpłatną usługę door-to-door na sprzęt objęty gwarancją, co oznacza, że można go oddać do naprawy bądź wymiany bez wychodzenia z domu. Jakby tego było mało, firma zapewnia bezpłatną dezynfekcję smartfonów w swoim salonie stacjonarnym w Warszawie na ulicy Siennej 39.

Źródło: Informacja prasowa

Motyw