Prezes Xiaomi wierzy, że firma stanie się największym chińskim producentem smart TV

mm Paweł Maretycz Newsy 2019-08-08

Dane opublikowane przez trzy wiarygodne chińskie firmy badawcze w ubiegłym miesiącu pokazały, że Xiaomi jako marka telewizorów nadal utrzymuje najwyższą pozycję wśród chińskich producentów pod względem sprzedaży w pierwszej połowie 2019 roku. Dane z Aowei Cloud Network (AVC), Qunzhi Consulting i Zhongyikang pokazały, że marka Mi TV konsekwentnie dominowała na rynku od stycznia do czerwca 2019 roku.

Xiaomi liderem smart TV

Xiaomi liderem smart TV

 

Podczas gdy niektórzy analitycy przypisują rosnącą sprzedaż telewizorów Xiaomi niskim kosztom w porównaniu z konkurencją, Lei Jun uważa, że główną przyczyną wysokiej sprzedaży jest ciągła innowacyjność. Na swoim koncie w Weibo założyciel Xiaomi odniósł się do innowacyjnego mural TV. Zdobył on nagrodę Produkty  innowacji w dziedzinie kolorowych telewizorów w ramach China Intelligent Display and Innovation Application Industry Conference. Inteligentny telewizor już wcześniej zdobył kilka nagród. Między innymi takich jak Top Ten TV Awards 2019, High-end Smart Product Award, Disp Grand Prize-AIoT Technology. Produktowi udało się również stworzyć markę Mi TV na rynku high-end.

Zobacz też: Te reklamy w systemie Android doprowadzają do szału!

Co prawda firma już jest liderem na rynku lokalnym, jeśli chodzi o sprzedaż. Jak widać, to jest jednak niewystarczające dla Xiaomi, które mierzy znacznie wyżej. Mam nadzieję, że będzie się to wiązało także z ekspansją także na inne rynki. Co prawda istnieje możliwość zakupu ich także w Polsce. Jednak nie są dostępne u oficjalnych dystrybutorów produktów Xiaomi na nasz kraj.

Źródło: Gizmochina



x