Samsung chwali się swoimi innowacjami w telewizorach – oto ich kamienie milowe

1 minuta czytania
Komentarze

Samsung to firma, która swoim skutecznym marketingiem szybko podbiła mobilny rynek. Jednak to niejedyny sektor, w którym Koreańczycy są liderami. Kolejnym są telewizory. Tak naprawdę od 13 lat Samsung konsekwentnie utrzymuje się na szczycie i niewiele wskazuje, że szybko się to zmieni. W tym czasie firma pokazała wiele innowacyjnych rozwiązań, ale pamiętajmy, że ten producent sprzedaje telewizory już niemalże 50 lat. Z tej okazji przygotowano infografikę, która przedstawia kamienie milowe i rewolucje z całego okresu.

Kamienie milowe Samsunga, czyli infografika z innowacjami w telewizorach

samsung infografika innowacje telewizory kamienie milowe

Wszystko zaczęło się w 1970 roku. Początki zawsze są ciężkie, więc przez pierwsze 20 lat zbyt wielu innowacji nie można było się spodziewać. Nie można też zapominać, że to były zupełnie inne czasy, kiedy rozwój technologii nie był tak drastyczny, jak dzisiaj. Dopiero od 2005 roku firma zaczęła niemalże co roku pokazywać coś zupełnie nowego. Seria Bordeaux wręcz zapoczątkowała dominację Samsunga. Budowa inspirowana kształtem kieliszka wina chowała w sobie ekrany wszelkiej maści — nie tylko telewizorów. Później nastał czas na rewolucje w technologii z LED na czele. Ostatnią nowością jest panel QLED 8K, którego niemalże całkowity brak ramek pokazuje, że design dzisiaj można określać jedynie po… nóżkach.

Zobacz też: Gdzie Huawei nie może, tam… Nokia skorzysta.

Mimo wszystko jeszcze raz warto zaznaczyć, jak drastycznie zmieniło się tempo rozwoju technologii. W ciągu zaledwie ostatnich pięciu lat poznaliśmy tyle nowości, że… strach patrzeć na jutro. Jednak dobrnęliśmy do końca innowacji Samsunga w dziedzinie telewizorów. Według Was, która z nich jest najbardziej istotna?

Źródło: Sammobile

Motyw