W naszym kraju jest aż czterech wielkich operatorów komórkowych, dlatego często nazywa się ich „wielką czwórką”. W ich skład wchodzi Plus, Orange, Play i T-Mobile. Nie trzeba być Einsteinem, by domyślić się, że każdy z nich wydaje ogromne pieniądze na reklamę. Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe we wrześniu 2018 roku w branży telekomunikacyjnej i dostarczył szczegółowe dane. Kto wydał najwięcej (i na co)? Przekonaj się sam, czytając dalej.

Ile pieniędzy wydały we wrześniu na reklamę sieci komórkowe (i co najczęściej promowano)?

Dzięki Instytutowi Monitorowania Mediów mamy dostęp do dokładnych danych. Z dostarczonego przez nich raportu wynika, że we wrześniu najbardziej „zaszalał” Plus, wydając ponad 38 milionów złotych na samą reklamę. Na drugim miejscu znalazło się Orange z wynikiem nieco ponad 27 milionów. Trzecie i czwarte miejsce należy kolejno do T-Mobile (15 milionów) i Play (ok. 13 milionów). W zestawieniu znalazł się jeszcze Cyfrowy Polsat, ale tym razem skupiamy się tylko na operatorach „z krwi i kości”.wydatki operatorów wrzesień 2018

Nie przegap
Nie pozwól, by cię inwigilowano – zainwestuj w VPN!
polacy internet
Żyjemy w czasach, w których słowa „prywatność” i „internet” niekoniecznie idą w parze. W Sieci jesteśmy obserwowani cały czas, co oczywiście nie oznacza, że musimy się na to godzić. Są bowiem rozwiązania, które pozwalają ukryć swoją prawdziwą tożsamość w internecie i tym samym utrudnić osobom trzecim podglądanie naszych zachowań. Niewiele osób wie, że kilka lat temu […]

Zobacz także: Ponad tydzień z Android Pie – warto było czekać?

Trzeba przyznać, że wszystkie kwoty wydają się ogromne. Spójrzmy teraz na usługi, które najczęściej za te pieniądze promowano.

operatorzy wydatki

Na pierwszym miejscu znajdują się oferty na abonament – cóż, trudno się dziwić. Drugie miejsce zajmuje tzw. oferta łączona (TV, Internet, Telefon). Następnie w zestawieniu znajdują się inne usługi. Czwarte, piąte i szóste miejsce zajmuje internet, telewizja cyfrowa i oferta na kartę. Na samym końcu znalazła się oferta dla firm.

Dzięki tym danym można zrozumieć, jaka usługa ma dla sieci największy priorytet, a która najmniejszy. Gdybyście Wy mieli rozdysponować te kwoty, to jak byście je podzielili? Dajcie znać w komentarzach!

Źródło: informacja prasowa




Kacper Kościański

Pasjonat nowych technologii, dobrych seriali i gier.