Nie usuniecie już reklam w aplikacji Spotify bez płacenia. To koniec Dogfood

mm Michał Derej Newsy 2018-03-04

Spotify jest najpopularniejszym serwisem do streamingu muzyki w Internecie – co miesiąc 70 milionów użytkowników płaci za konto premium, które pozwala m.in. na odsłuch dowolnych piosenek w lepszej jakości oraz usuwa reklamy. Wśród tych ludzi znalazły się osoby, które nie chciały wydawać kilku złotych co miesiąc, by słuchać muzyki legalnie – korzystały one więc z modyfikacji Dogfood, która pozwalała na ominięcie reklam na mobilnych urządzeniach. Teraz jednak taki proceder nie będzie już możliwy.

Dogfood znika z Internetu

Dogfood to modyfikacja, dzięki której telefon użytkownika mógł być wykrywany jako tablet, co pozwalało na ominięcie reklam w programie Spotify. Wczoraj jednak dowiedzieliśmy się, że to już koniec rozwoju tego projektu – moderator forum XDA-Developers poinformował w wątku, że temat został zamknięty, a wszystkie pliki zostały usunięte ze względu na pismo prawników tego szwedzkiego serwisu streamingowego – powołali się oni na ustawę Digital Millenium Copyright Act.

Zobacz też: Z księżyca bezproblemowo wrzucicie swoje fotki na Facebooka!

Co zatem pozostaje byłym użytkownikom Dogfooda? Najprostszym wyjściem jest zakup subskrypcji, ponieważ najbardziej opłacalny abonament – rodzinny – kosztuje około 5 złotych za osobę co miesiąc. Czy to dużo pieniędzy za legalny dostęp do milionów utworów w najlepszej jakości? Według mnie nie. Z tego powodu bardzo zachęcam do wsparcia Spotify.

Źródło: XDA-Developers

 





x