Awaria PKO Bank Polski i Bank Pekao

Awaria w PKO Bank Polski. Użytkownicy zgłaszają problemy z aplikacją

1 minuta czytania
Komentarze

Jeśli jesteś klientem PKO Banku Polskiego, to nie mam dobrych wieści: korzystanie z aplikacji mobilnej może dziś sprawić Ci sporo problemów.

[AKTUALIZACJA #1] Około 12:40, w niecałe 1,5 godziny od rozpoczęcia awarii, PKO udało się rozwiązać problem i aplikacja wróciła do normalnego działania.

Poniżej oryginalna treść wiadomości 

Awaria w PKO Bank Polski

Dziś, zaraz przed południem rozpoczęła się fala zgłoszeń dotycząca awarii w PKO Bank Polski. Klienci skarżą się głównie na niedziałającą aplikację mobilną, a przynajmniej takie zgłoszenia dominują. Sam bank jak na razie nie zabrał głosu w sprawie na swoich mediach społecznościowych. 

Zobacz też: Nowe malware wykrada dane użytkowników banków i giełd kryptowalut

Źródło: Downdetector

Motyw