Widok na oddział Banku Millennium w mieście o zmierzchu, z widocznymi przechodniami i wnętrzem placówki.

BLIK Płacę Później dostępny w kolejnym banku

2 minuty czytania
Komentarze

Niedawno pisaliśmy o płatnościach odroczonych oferowanych przez BLIK. Usługa ta dostępna była tylko w jednym banku, VeloBank. Teraz o zakończeniu pilotażu płatności odroczonych poinformował Bank Millenium. Z usługi BLIK Płacę Później mogą skorzystać pierwsze osoby, a do końca maja nowe rozwiązanie udostępnione będzie wszystkim klientom.

Dwa smartfony na rozmytym tle w odcieniach fioletu, jeden wyświetla aplikację bankową z saldem konta, drugi z logo banku Millennium.
Fot. Bank Millennium / materiały prasowe

Dla kogo BLIK Płacę później w Banku Millennium

BLIK Płacę Później to jedna z metod związanych z płatnościami odroczonymi, które są bardzo popularne wśród Polaków. Pozwala odłożyć zapłatę za kupiony towar na 30 dni. Jest to rozwiązanie, które sprawdzi się podczas zakupów w sieci, np. odzieży lub elektroniki (by sprawdzić jakość lub rozmiar towaru bez angażowania własnych środków). Bank wprowadza nowe rozwiązanie wspólnie z Polskim Standardem Płatności (PSP).

Pierwsi klienci Banku Millennium mogą już korzystać z usługi. Bank stopniowo udostępnia rozwiązanie użytkownikom korzystającym ze smartfonów z systemem Android. W kolejnym kroku trafi ono również do tych z urządzeniami z iOS.

Komórka z ekranem aplikacji bankowej Blik wyświetlająca limit transakcji, trzymana przez dłoń.
Fot. Bank Millennium / materiały prasowe

Usługa odroczonych płatności jest odpowiedzią na trendy nowoczesnego e-commerce. Cieszymy się, że jako jeden z pierwszych banków możemy zaoferować ją klientom Banku Millennium. Innowacyjna forma płatności jest bardzo przydatna w wielu sytuacjach, pozwala kupować produkty i usługi online bez konieczności zamrażania swoich środków. Dzięki temu klienci mogą lepiej planować swoje wydatki i korzystać z atrakcyjnych promocji i rabatów.

Tomasz Pol, dyrektor Marketingu Bankowości Detalicznej w Banku Millennium

Jak to działa w Banku Millennium?

Klienci, którzy będą chcieli skorzystać z usługi BLIK Płacę Później, poproszeni zostaną o jej aktywację podczas pierwszej transakcji w sklepie internetowym. Po wybraniu odroczonej płatności zapadnie szybka decyzja kredytowa i użytkownik może otrzymać określony limit środków (między 500 a 4000 złotych) do wykorzystania w ramach usługi.

Klient będzie mógł wtedy opłacić zamówienie, korzystając z przyznanych środków. Następnie w aplikacji mobilnej banku może kontrolować wysokość przyznanego limitu, wykorzystaną na zakupy kwotę oraz termin, w którym powinien ją spłacić. Jeśli spłata zostanie wykonana w ciągu 30 dni od zakupu, klient nie poniesie dodatkowych kosztów. 

Źródło: Bank Millennium. Zdjęcie otwierające: Bank Millennium / materiały prasowe

Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.

Motyw