Trudno spierać się z liczbami, a te w kontekście opinii o Temu mówią wyraźnie. Recenzje aplikacji Temu sugerują, że to dobra i popularna aplikacja, zarówno na Android, jak i iOS. Oczywiście, nie oznacza to, że jest to program idealny. Aby odnaleźć wady chińskiego portalu e-commerce wśród opinii użytkowników, trzeba pokonać bezwzględną większość i przebić się do lektury szczegółowych komentarzy.
Recenzje aplikacji Temu na różnych platformach — Spis treści
Recenzje aplikacji Temu na Google Play
Wynik aplikacji na Google Play jest wręcz fenomenalny. Średnia z ok. 2,1 mln opinii użytkowników wynosi 4,7 na 5 punktów. To oznacza, że nawet jeśli trafiają się malkontenci, to zostali oni przytłoczeni przez zachwyconych klientów chińskiego portalu e-commerce. Warto też dodać, że Temu zostało pobrane ponad 100 mln razy, tylko na smartfonach z systemem Android.
My tymczasem spójrzmy na konkretne, niedawne, negatywne recenzje aplikacji Temu na Google Play. Krytyka dotyczy przeważnie tandety gadżetów sprowadzanych z Chin oraz irytujących powiadomień. To jednak mniejszy problem, powiadomienia z każdej aplikacji można łatwo w smartfonie wyłączyć. W kontekście tandety, szczególnie rozbawił mnie jeden komentarz.
Warto dodać, że kupuj jak milioner to jedno z haseł marketingowych platformy. Osobiście również wolę chińską kuchnię od produktów z portalu e-commerce. Aczkolwiek i na nim można znaleźć wiele nieoczywistych i przydatnych gadżetów, takich jak osłona zabezpieczająca PlayStation 5 przed kurzem.
Łatwo jest unieść się dumą i zaprzeczać popularności chińskiego sklepu internetowego. Aczkolwiek, tłum zadecydował i gdyby nie było zapotrzebowania na sprzedawane tam produkty, portal z pewnością nie radziłby sobie tak dobrze na całym świecie, co pokazują też recenzje aplikacji na iOS.
Recenzje aplikacji Temu na App Store
Aplikacja Temu nie ma na App Store tak wielu ocen, jak na Google Play. Ok. 826,3 tys. ocen składa się jednak na podobną średnią, czyli 4,7 na 5 punktów. Jednocześnie, jest to program numer 1 w kategorii zakupy na całym świecie i wyprzedza takie molochy jak Amazon, Shein czy też Walmart. Podobnie jest w Polsce, z tym że w naszym kraju, Temu ma zaledwie ok. 4 tys. wpisów na urządzeniach Apple, zmniejszając średnią i pozytywne recenzje aplikacji Temu do 4,6 na 5 punktów (gwiazdek).
Jak w przypadku opinii na Google Play, negatywy krążą wokół irytujących powiadomień oraz wyskakujących okienek. Oceny również zaznaczają wydłużony czas oczekiwania na produkty z Chin (ok. 12-14 dni). Ponownie, powyższe oceny jednak wskazują, że większość klientów świadomie decyduje się na drobne utrudnienia, w zamian za niskie ceny oferowanych produktów.
Zdjęcie otwierające: Temu / Google Play
Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.