Pomarańczowe logo firmy "orange" jako szyld sklepu
LINKI AFILIACYJNE

Klientom Orange i Nju należy się zwrot pieniędzy od operatora. Sprawdź, jak je odzyskać

2 minuty czytania
Komentarze

Jeżeli jesteście klientami Orange lub Nju albo nimi byliście, to możecie liczyć na zwrot pieniędzy od operatora. To wyniki decyzji, którą wydał UOKiK w kwestii nieprawidłowo naliczanych opłat za połączenie z infolinią naliczania opłat za usługę diagnozy uszkodzenia usług stacjonarnych. Te praktyki według UOKiK naruszały zbiorowy interes konsumentów. Teraz Orange przystąpiło do oddawania pieniędzy tym, którzy mieli nieprzyjemność zostać za takie połączenia „naliczeni”. Co trzeba zrobić, by odzyskać środki?

Klienci Orange i Nju mogą dostać zwrot pieniędzy – oto, co trzeba zrobić

fot. Depositphotos/LDProd

Decyzja UOKiK w tej sprawie została wydana pod koniec sierpnia tego roku, a od 10 października klienci Orange oraz Nju mogą już składać wnioski o zwrot środków. To nie będzie działo się niestety automatycznie, a wymaga wypełnienia specjalnego formularza, który dostępny jest na stronie Orange. Czas na to jest do 10 stycznia 2024 roku ponieważ po tej dacie operator nie będzie już zwracał środków w wysokości opłat, które zostały naliczone klientom. Orange zamiast pieniędzy może także przypisać jednorazowo dodatkowy pakiet danych (bez podwyższania ceny oferty). Ten zostanie włączony na numerze, który łączył się z infolinią Orange lub NJU mobile. Kto może liczyć na zwrot? Orange na swojej stronie informuje o następujących warunkach, które muszą być spełnione:

  • Klienci, którzy dzwonili na infolinię Orange lub nju mobile między 12 marca 2022 r. a 12 marca 2023 r., zawarli lub zmienili jej warunki po 25 grudnia 2014 r.
  • W chwili kontaktu z infolinią klienci korzystali z oferty z nielimitowanymi połączeniami na numery komórkowe albo z oferty z pakietem podstawowym lub dodatkowymi usługami, dającymi nielimitowane połączenia na numery komórkowe.
  • Nie mieli pozytywnie rozpatrzonej reklamacji dotyczącej opłat za połączenia z infoliniami.
  • Wypełnili stosowny formularz.

Jeżeli nie jesteśmy już klientem Orange lub Nju, operator powinien do nas wysłać stosowne pismo informujące nas, że kwalifikujemy się do zwrotu środków. Szczegółowe informacje znajdziemy na stronach Orange oraz Nju. Przy okazji dobrze zastanowić się nad tym, jak wybrać operatora komórkowego, by później nie żałować. Można też przejść do konkurencji i sprawdzić np. najtańsze oferty w Plus.

Źródło: Biuro prasowe Orange

Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.

Motyw