smartfon trzymany w dłoni, mężczyzna pisze smsa
LINKI AFILIACYJNE

T-Mobile daje 200 GB, ale stawia warunek – oto jak skorzystać z promocji

2 minuty czytania
Komentarze

T-Mobile ogłosił akcję, w ramach której można otrzymać bezpłatne 200 GB internetu. Z promocji mogą skorzystać także osoby korzystające z oferty należącej do magentowego operatora marki Heyah. Wyjaśniamy, jakie są warunki.

T-Mobile rozdaje 200 GB

T-Mobile przygotował dla swoich klientów jednorazowy bonus 200 GB. Pakiet internetu jest ważny przez 30 dni. Magentowy operator w zamian za przyznanie prezentu oczekuje jednak wyrażenia zgód marketingowych.

Do wyznaczenia bezpiecznej trasy, znalezienia noclegu, kontaktu z bliskimi, sprawdzenia ciekawych miejsc do odwiedzenia czy słuchania muzyki w drodze – z internetu korzystamy w wielu sytuacjach, a w trakcie wakacyjnych wyjazdów szczególnie przydatne są dodatkowe, darmowe gigabajty. Dzięki nim nie musimy się martwić o to, że zabraknie nam internetu.

– czytamy w komunikacie T-Mobile.

Osoby będące w T-Mobile mogą wyrazić zgody marketingowe w aplikacji Mój T-Mobile oraz poprzez kod USSD 5551#. Klienci Heyah mają z kolei możliwość wyrażenia omawianych zgód w aplikacji Moja Heyah oraz kodem 150160#. Szczegóły dotyczące tych zgód można znaleźć na stronach T-Mobile oraz Heyah.

Jak wyjaśnia magentowy operator, z dodatkowych 200 GB mogą skorzystać obecni, a także nowi użytkownicy ofert T-Mobile na kartę z taryfą GO! oraz Heyah na kartę z taryfą Dniówka. Pakiet nie wyklucza się z dotychczasowym bonusem 5 zł za wyrażenie zgód.

Jeżeli zastanawiacie się, którego operatora wybrać, zajrzyjcie do naszych rankingów abonamentów, internetu mobilnego oraz ofert na kartę. Możecie sprawdzić także nasze rankingi smartfonów, m.in. zestawienie telefonów do 500 zł.

źródło: informacja prasowa

Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.

Motyw