Osoba trzymająca smartfon z otwartą aplikacją rezerwacji biletów kolejowych na tle rozmytego tłumu ludzi.
LINKI AFILIACYJNE

Aplikacja KOLEO z fenomenalną nowością. Podróżujący pociągami będą zachwyceni

2 minuty czytania
Komentarze

W aplikacji KOLEO pojawiła się nowa funkcja, z której niejednokrotnie skorzystają podróżni, którym zmieniły się plany. W niektórych przypadkach możliwe będzie uniknięcie straty pieniędzy. Zobaczcie, jak dokładnie to działa.

KOLEO z funkcją wymiany biletu

KOLEO umożliwia kupowanie biletów na pociągi różnych przewoźników. Zamiast stać w kolejce do kasy na dworcu lub biletomatu, wszystko robimy na swoim smartfonie, a gdy jesteśmy już wewnątrz pojazdu, pokazujemy kontrolerowi kod QR z aplikacji. KOLEO sprawdza się też jako rozkład jazdy, pokazując po kolei wszystkie pociągi jadące na danej trasie w konkretnym dniu – to znacznie wygodniejsze rozwiązanie, niż ogromne rozkłady PKP, które można znaleźć na dworcach.

https://www.facebook.com/KOLEOpl/posts/pfbid027JvaiGX4BnxpGcne4JxADB85vDionYJZa2wFgLR8huVFEQ3jGFrkfEqmwFyutTUKl?locale=pl_PL

Do tej pory podróżni mieli jednak kłopot, jeśli w ostatniej chwili zmieniły im się plany związane z celem podróży, jej datą lub też listą pasażerów. Dało się wprawdzie wymienić lub zwrócić już zakupiony bilet, jednak tylko przez przeglądarkę internetową i po ponownym zalogowaniu na swoje konto. Niejeden pasażer na dworcu mógł w pośpiechu nie zdążyć tego zrobić, a decyzja o zakupie nowego biletu osobno wiązała się z kolejnym wydatkiem.

KOLEO ogłosiło jednak, że opcja zwrotu lub wymiany biletu jest już dostępna w aplikacji mobilnej.

Proces wymiany biletu jest bardzo prosty! Wystarczy otworzyć aplikację KOLEO na swoim urządzeniu mobilnym i przejść do listy zakupionych biletów. Po wybraniu odpowiedniego biletu, wejdź w jego szczegóły i wybierz interesującą Cię opcję: wymianę lub zwrot – zależnie od Twoich potrzeb.

– wyjaśnia KOLEO w mailach wysyłanych do użytkowników aplikacji.

Możemy zatem zwrócić bilet, edytować listę pasażerów lub wymienić bilet na inny (ale tylko raz i tylko na połączenie u tego samego przewoźnika). Jeżeli okaże się, że nasz nowy bilet uzyskany po wymianie jest tańszy od tego, za który pierwotnie zapłaciliśmy, różnica środków zostanie nam wypłacona na konto w aplikacji.

źródło: KOLEO, fot. materiały prasowe/Facebook/Koleo

Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.

Motyw