Pomarańczowe logo firmy "orange" jako szyld sklepu

Orange idzie na rękę klientom. Znika jedna z kosztownych opłat

2 minuty czytania
Komentarze

Orange ogłosił zniesienie jednej z dotychczas obowiązujących opłat. Nie była ona bardzo wysoka ani często naliczana u większości użytkowników, lecz mimo to raczej patrzyło się na nią niechętnie. Ma związek z połączeniami z infolinią.

Orange kończy z opłatami za dzwonienie na infolinię

Płacenie za połączenie z infolinią operatora to coś, na co można patrzeć niechętnie. Jesteśmy klientami danej firmy, płacimy jej za możliwość korzystania z usług, a dodatkowo mamy zapłacić w sytuacji, gdy potrzebujemy pomocy, nieraz nawet w związku z np. nieprawidłowościami po stronie telekomu. Na szczęście w Orange taka opłata przechodzi do historii. Do tej pory koszt połączenia z infolinią pomarańczowego operatora wynosił 29 groszy za minutę połączenia. Uwzględniając, że niekiedy trzeba na połączenie z konsultantem czekać po kilka minut… szukanie pomocy „u źródła” szybko okazywało się dość kosztownym przedsięwzięciem.

Zrezygnowaliśmy z pobierania opłaty od wszystkich użytkowników, posiadających oferty Orange dla klientów indywidualnych, dzwoniących na infolinię 510 100 100 / *100 oraz numery serwisów obsługowych: *500, *200, *400 i 501 400 400. Chodzi zarówno o klientów ofert abonamentowych, jak i Orange na kartę oraz nju mobile. Darmowa infolinia jest również dla klientów, którzy zadzwonią z aplikacji Mój Orange.

– czytamy w komunikacie pomarańczowego operatora.

Żeby połączenia z infolinią Orange były darmowe, należy znajdować się na terenie Polski lub być w roamingu UE (strefa 1). W innym przypadku koszt połączenia wyniesie tyle, co standardowa opłata za dzwonienie do Polski z danego kraju.

źródło: Blog Orange, zdjęcie główne: Depositphotos/lucianmilasan

Motyw