logo t-mobile magentowa litera T

Polacy pokochali ofertę T-Mobile. W ostatnim czasie przeszło do nich ponad milion klientów

1 minuta czytania
Komentarze

T-Mobile przygotował podsumowanie 2022 roku. Operatorowi udało się pozyskać blisko milion nowych klientów. To niejedyne statystyki, które poznaliśmy.

Osiągnięcia T-Mobile w 2022 roku

W ciągu 2022 roku T-Mobile pozyskał 970 tysięcy klientów. Łącznie na koniec czwartego kwartału magentowy operator przekroczył liczbę 12,5 mln aktywnych kart SIM. T-Mobile jako jedyny z czwórki największych operatorów w Polsce zakończył rok na plusie, jeśli chodzi o przenoszenie numerów. Więcej klientów przechodziło z innych sieci do T-Mobile, niż odchodziło od magentowego operatora do konkurencji. O szczegółach możecie przeczytać w podlinkowanym tekście.

Magentowy operator w 2022 roku kontynuował również proces wyłączania 3G. Wszystko po to, by zwolnić pasmo 900 MHz na rzecz sieci nowszych generacji.

W ciągu 12 miesięcy wolumen danych przesyłanych w sieci mobilnej operatora wzrósł o 28%, a odsetek połączeń głosowych realizowanych w technologiach VoWIFI oraz VoLTE przekroczył 60%. Operator prowadził też inwestycje związane z rozbudową sieci 5G oferowanej na obecnie posiadanych częstotliwościach oraz przygotowywał infrastrukturę pod rollout sieci piątej generacji na częstotliwościach 3,5GHz. Obecnie sygnał 5G dostępny jest na niemal połowie stacji bazowych tworzących zasięg sieci T-Mobile.

– czytamy w komunikacie T-Mobile.

T-Mobile przypomniał też o tym, co wprowadził do swojej oferty w 2022 roku. Chodzi o telewizję linearną i nielimitowane taryfy w abonamencie. Miniony rok był również dla magentowego operatora czasem pomocy Ukrainie oraz współpracą z państwowymi instytucjami i firmami, m.in. Naczelnym Sądem Administracyjnym, PKP InterCity oraz Najwyższą Izbą Kontroli.

źródło: informacja prasowa

Motyw