Zwrot w DeeZee. Oto jak odesłać zamówienie i dostać zwrot pieniędzy

5 minut czytania
Komentarze

DeeZee to jeden z najpopularniejszych sklepów internetowych, w którego ofercie znajdziemy buty dla kobiet, ale również ubrania czy akcesoria modowe. Duże zainteresowanie sklepem i jego ofertą może też oznaczać, że czasem trzeba będzie przeprowadzić zwrot w DeeZee. Zakupione towary można oczywiście zwrócić w DeeZee tak samo, jak w każdym innym sklepie internetowym. Jakie są więc zasady przeprowadzenia takiego zwrotu w DeeZee oraz co trzeba zrobić, by dostać szybko zwrot pieniędzy za zakupy?

Zwrot w DeeZee – informacje podstawowe

logo firmy DeeZee

Kupując buty przez Internet, należy liczyć się z tym, że może trzeba będzie je zwrócić. W końcu rozmiar może się nie zgadzać lub też w rzeczywistości buty nie będą się nam podobały tak, jak na zdjęciach produktowych. Na szczęście zwrot w DeeZee jest możliwy i można go przeprowadzić tak samo łatwo, jak np. zwrot w eobuwie. Oczywiście trzeba przy tym wiedzieć o kilku podstawowych rzeczach, które krok po kroku tłumaczymy w tym materiale. Dowiesz się z niego:

  • ile masz czasu na dokonanie zwrotu w DeeZee
  • czym są szybkie zwroty w DeeZee
  • kiedy dostaniesz pieniądze za zwrot w DeeZee
  • jakie przedmioty można zwrócić w DeeZee

Zwrot w DeeZee – ile czasu na zwrot towaru?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami na dokonanie zwrotu w DeeZee mamy 14 dni. Czas ten liczony jest od momentu odbioru przesyłki ze sklepu. Istotną informacją jest jednak ta, że jeżeli chcemy dokonać zwrotu zakupionego towaru i odeślemy go do firmy, to odsyłany przez nas towar musi dotrzeć do firmy w ciągu tych 14 dni. DeeZee bierze pod uwagę bowiem termin nadania przez nas przesyłki, więc nie warto odkładać takiego zwrotu na ostatnią chwilę. W przypadku odsyłania zakupionych przez nas produktów to my ponosimy koszt. Można więc skorzystać z dowolnego kuriera czy przewoźnika, ale DeeZee pozwala także na wykorzystanie do zwrotów paczkomatów InPost. I to jest najszybsza oraz najtańsza z opcji, jeżeli chodzi o przesłanie zwrotu.

Zobacz też: Jak anulować zakup na Allegro — instrukcja krok po kroku.

Szybkie zwroty DeeZee – najtańsza opcja na odesłanie produktu z InPost

Zwrot w DeeZee instrukcja
Fot. DeeZee

DeeZee pozwala na przesłanie zwrotu samodzielnie, czyli wybierając dowolną firmę kurierską czy korzystając z usług Poczty Polskiej. Jednak wygodniejszą opcją jest skorzystanie z tej, która oferowana jest przez firmę na stronie, czyli Szybkie zwroty DeeZee. By skorzystać z takiej opcji, należy mieć założone konto na stronie internetowej DeeZee, choć nie jest ono wymagane przy dokonywaniu zakupów na platformie. Za to posiadanie konta ułatwia już wiele w kwestii zwrotów w DeeZee. Bez konta musimy mieć numer naszego zamówienia oraz adres e-mail i numer telefonu, który z tym zamówieniem jest powiązany. Następnie przechodzimy na jedną z poniższych stron:

Po wypełnieniu formularza i skorzystania z opcji szybkich zwrotów DeeZee, otrzymasz jednorazowy kod nadania do wykorzystania w paczkomacie InPost. Ten kod należy napisać jeszcze na paczce. Po przygotowaniu paczki można ją nadać w dowolnym paczkomacie. Koszt wysłania tego typu zwrotu w DeeZee to 10 złotych i te pieniądze zostaną odliczone od naszego zamówienia. Oznacza to, że zwrot środków będzie pomniejszony o 10 złotych. To najtańsza z opcji wysłania zwrotu towaru do DeeZee. Korzystanie z innego przewoźnika będzie po prostu droższe, a i tak nie otrzymamy zwrotów kosztów za wysyłkę.

Gdzie odesłać zwrot do DeeZee, czyli gdzie wysłać paczkę?

Jeżeli korzystamy z szybkich zwrotów, adres do wysyłki zostanie uzupełniony automatycznie. W innym przypadku paczkę ze zwrotem należy wysłać w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania na adres:

DeeZee.pl Dział Zwrotów i Reklamacji, ul. Krakowska 87, 32-050 Skawina

Do paczki należy dołączyć formularz zwrotu, który dostajemy przy zamówieniu (znajdziemy go na tej stronie, co dowód zakupu). Po tym, jak nasza paczka dostanie dostarczona do firmy, otrzymamy stosowną wiadomość e-mail.

Ile czasu czeka się na zwrot środków od DeeZee?

W przypadku zwrotów DeeZee firma przelewa środki na konto w ciągu 14 dni od momentu pozytywnego rozpatrzenia wniosku.

Czy w DeeZee jest możliwość wymiany towaru na inny?

Proces wymiany towaru nie jest dostępny. Jeżeli więc kupiło się np. buty w złym rozmiarze, należy dokonać ich zwrotu, a inne po prostu kupić.

Jakie produkty można zwrócić w DeeZee?

zdjęcia ze strony DeeZee pokazujące modelki i produkty
Fot. DeeZee

Sklep DeeZee pozwala na zwrot wszystkich produktów, które ma w swojej ofercie i które zostały zakupione poprzez stronę internetową. W to wchodzi także możliwość zwrotów tego, co kupione zostało na wyprzedażach. Warto jednak pamiętać, że zwrot może nie zostać przyjęty, a my nie otrzymamy za niego pieniędzy, jeżeli nie zostaną spełnione następujące warunki:

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli produkty to rzeczy dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.

Reklamacja w DeeZee – jak ją zgłosić?

Reklamacja, w odróżnieniu od zwrotu towaru zakupionego przez Internet, różni się kilkoma rzeczami. Po pierwsze, reklamację powinno się zgłosić, jeżeli otrzymane produkty nie są zgodne z zamówieniem lub mają wady fabryczne. Sam proces reklamacji wygląda bardzo podobnie, jak w przypadku zwrotów, a szczegółową instrukcję znajdziecie na stronie DeeZee. Tam również znajdują się wszelkie potrzebne do dokonania reklamacji i zwrotów formularze.

Motyw