margaret na times square

Margaret na Times Square – to element akcji organizowanej przez Spotify

2 minuty czytania
Komentarze

Na słynnym nowojorskim Times Square pojawiła się Margaret – znana polska piosenkarka. Ogromny Billboard z gwiazdą muzyki mogą oglądać spacerowicze. To efekt działań, które Margaret realizuje w ramach akcji Spotify EQUAL.

Co robi Margaret na Times Square?

fot. Spotify

Margaret pojawiła się na Times Square w ramach dołączenia do programu Spotify EQUAL, który obchodzi w Polsce swoją rocznicę. To globalna inicjatywa mająca wspierać działania kobiet w branży muzycznej. Popularna platforma streamingowa uruchomiła globalną playlistę z utworami stworzonymi przez kobiety. Są też lokalne edycje tej playlisty, w tym EQUAL Polska.

Margaret została ambasadorką miesiąca wspomnianego programu. Dzięki temu pojawiła się na billboardzie na Times Square, a także na okładce playlisty EQUAL Polska. Wspieranie kobiet w branży i poza nią stało się moim hobby, od kiedy zdałam sobie sprawę, jak często bywamy nieczułe i ostre dla siebie. Playlista poświęcona kobietom i ich wrażliwości jest dla mnie osobiście bardzo ważnym komunikatem, tym bardziej cieszę się, że mogę być tego częścią – mówi artystka. Kierując swoje słowa do kobiet będących na początku kariery w branży muzycznej, zwróciła uwagę, że zarówno w muzyce, jak i życiu najtrudniej jest o harmonię, o zaufanie samej sobie i zdecydowaną postawę, ale jednoczesny brak walki ze światem. Sama się tego uczę i życzę tego wszystkim początkującym artystkom – podsumowała.

Dotychczasowe ambasadorki programu EQUAL z Polski mogą pochwalić się niemałymi sukcesami. LUNA w ciągu ostatniego roku zwiększyła liczbę swoich słuchaczy na Spotify o 388%, Kaśka Sochacka od momentu dołączenia do programu odnotowała wzrost liczby słuchaczy o 72,4%, a Hania Rani podbija zagraniczne redakcyjne playlisty Spotify. Z kolei Daria Zawiałow od momentu zostania ambasadorką EQUAL w sierpniu przekroczyła próg 1 miliona miesięcznych słuchaczy. W Polsce od maja 2021 roku do kwietnia 2022 roku liczba artystek pojawiających się na redakcyjnych playlistach Spotify wzrosła o 32% w porównaniu do analogicznego okresu od maja 2020 roku.

źródło: informacja prasowa, zdjęcie główne: Spotify

Motyw