Co nowego w NVIDIA GeForce NOW? Tańsza subskrypcja i inne nowości

2 minuty czytania
Komentarze

NVIDIA GeForce NOW to usługa, która jest stale mocno rozwijana, a w ciągu ostatnich miesięcy pojawiło się kilka interesujących nowości. I to o nich warto teraz wspomnieć, a szczególnie w okresie wakacyjno-urlopowym, kiedy to nie mamy możliwości zabierać ze sobą naszego PC-ta na wyjazdy. Co innego laptop lub nawet smartfon. Co więc ciekawego zmieniło się w NVIDIA GeForce NOW?

Co nowego w NVIDIA GeForce NOW?

Pod koniec zeszłego roku pojawiła się nowa wersja subskrypcji NVIDIA GeForce NOW, czyli wersja RTX 3080. I wtedy też zrecenzowaliśmy dla Was i opisaliśmy dokładnie, czym w ogóle jest GeForce NOW RTX 3080. Jedną z ostatnich nowości związanych właśnie z tą wersją subskrypcji jest to, że teraz nie trzeba już korzystać z półrocznego abonamentu, a można wykupić dostęp do usługi na miesiąc. Wychodzi to wprawdzie odrobinę drożej, niż w przypadku pół roku (cena 490 złotych, czyli 81,67 za miesiąc), ale daje to możliwość sprawdzenia, czy usługa nam odpowiada bez konieczności długiego wiązania się z nią. Za dostęp do NVIDIA GeForce NOW RTX 3080 na miesiąc trzeba zapłacić 99 złotych. Przypomnijmy może, że ta wersja oferuje dostęp do sesji trwających nawet 8 godzin czy możliwość gry w jakości 4K lub 120 klatkach na sekundę, choć to akurat uzależnione jest od tego, na jakim sprzęcie odpalimy usługę (PC/Mac). Co jeszcze nowego ostatnio wprowadzono do NVIDIA GeForce NOW?

  • Pojawiła się dedykowana aplikacja GeForce NOW na Chromebookach – wcześniej dało się korzystać z usługi tylko za pomocą przeglądarki internetowej.
  • Biblioteka gier GeForce NOW ma teraz także wersje demonstracyjne niektórych produkcji, by można było sprawdzić gry przed ich zakupem.
  • Biblioteka gier wzbogaciła się o tytułu od Electronic Arts, a wśród nich znajdziemy: Mass Effect: Edycja legendarna, It Takes Two, Need for Speed: Heat, Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2, Star Wars: Battlefront II, Star Wars Jedi: Upadły zakon oraz Star Wars: Squadrons
  • Pojawiło się natywne wsparcie dla komputerów MacBook, iMac i Mac Mini z procesorami M1, co ma przekładać się na szybsze uruchamianie aplikacji i niższe zużycie energii.
  • Strumieniowanie w jakości 4K/60fps pojawiło się w aplikacji dla komputerów PC oraz Mac (wcześniej dostępne tylko dla SHIELD TV), co może być alternatywą dla jakości 1440p/120fps.
  • Fortnite zyskało interfejs dotykowy, o czym już dla Was pisaliśmy testując to rozwiązanie na smartfonach.
  • Wszystkie smartfony wyposażone w ekran z odświeżaniem 120 Hz mogą korzystać z wyświetlania rozgrywki z chmury w jakości 120 kl./s (wcześniej tylko wybrane smartfony Samsunga)

Źródło: NVIDIA informacja prasowa

Motyw