Na SkyShowtime zadebiutują reklamy. Można powiedzieć, że to pierwszy streaming w Polsce, a przynajmniej z tych ogólnoświatowych, który wprowadza plan z reklamami do swojej oferty. Za granicą takie plany subskrypcji mają już Netflix, Disney+ czy Max. Od 23 kwietnia 2024 roku dołącza do nich też SkyShowtime, a jednym z rynków, gdzie zadebiutuje nowy plan, będzie właśnie Polska. Zapytaliśmy więc u źródła, co nowy plan oznacza dla użytkowników.
Spis treści
SkyShowtime przeciera szklaki. Plan z reklamami dla każdego
Fanom dobrych filmów czy seriali nie trzeba przedstawiać platformy SkyShowtime. To miejsce, gdzie można obejrzeć serial Yellowstone czy film Oppenheimer, ale i wiele więcej produkcji, które warto znać. Kiedy platforma wchodziła do naszego kraju, dostępna także była opcja pozwalająca niejako oglądać SkyShowtime za darmo, czyli skorzystać z okresu próbnego. Obecnie takiej możliwości nie ma, a platforma oferuje dostęp do treści w trzech formach – miesięcznej, półrocznej oraz rocznej subskrypcji. Od 23 kwietnia 2024 roku do tego dojdzie także nowy plan nazwany Standard z reklamami, który będzie kosztował 19,99 złotych miesięcznie.
Wielu użytkowników, którzy będą chcieli odrobinę oszczędzić, zapewne interesuje to, jak dokładnie będzie wyglądał plan z reklamami. W końcu na Amazon Prime Video także mamy już zapowiedzi filmowe, które pojawiają się przed włączanymi treściami. Jednak w przypadku SkyShowtime dojdą do tego również reklamy firm zewnętrznych. Zapytaliśmy więc, jak długie będą takie bloki reklamowe i czy będą pojawiały się w trakcie filmów, czy seriali?
Co to oznacza dla użytkowników? Reklamy będą emitowane przed i w trakcie odtwarzania wybranych produkcji. Nie każdemu musi to więc odpowiadać.
Jakie reklamy pojawią się na SkyShowtime?
Ważną kwestią jest także to, jakich reklam możemy się spodziewać na platformie. Wiadomo, że w każdym dostępnym tam planie, pojawiać się będą zapowiedzi filmowo–serialowe, ale w przypadku Standard z reklamami, dojdą do tego również materiały „z zewnątrz”. Zapytaliśmy więc o to, jakich dokładnie treści możemy się spodziewać na platformie, a oto jaką odpowiedź otrzymaliśmy.
Nowy plan „Standard z reklamami” będzie obejmował reklamy stron trzecich, a także zapowiedzi treści dostępnych w serwisie. Dla odróżnienia plan „Standard Plus” będzie pozbawiony reklam, ale tam również będą pojawiały się zapowiedzi tytułów dostępnych do obejrzenia w SkyShowtime.
Agnieszka Pelc–Sławińska, Regional PR & Communicattions Manager, CEE w SkyShowtime
Na więcej szczegółów przyjdzie nam niestety poczekać do samego startu nowego planu subskrypcji. Z tego, co udało nam się dowiedzieć, uruchomienie nowej subskrypcji nie będzie wiązało się z tym, że osoby opłacające plan Standard Plus (bez reklam), będą oglądały więcej zapowiedzi.
Uruchomienie nowego planu taryfowego nie będzie miało wpływu na liczbę wyświetlanych spotów i zwiastunów nowych treści w ramach pakietu „Standard Plus”.
Agnieszka Pelc–Sławińska, Regional PR & Communicattions Manager, CEE w SkyShowtime
Cena za dostęp do platformy
Wprowadzenie reklam na platformę, nie wpłynie na cenę dostępnej tam obecnie subskrypcji. Ta kosztuje bowiem 24,99 zł miesięcznie i dalej tyle będzie trzeba zapłacić. Zmieni się tylko jej nazwa, ale użytkownicy nie muszą nic w związku z tym robić. Tak wygląda cennik:
- Dostęp na miesiąc – cena 24,99 złotych (Standard Plus)
- Dostęp na miesiąc z reklamami – cena 19,99 złotych (Standard z reklamami od 23 kwietnia 2024)
- Dostęp na pół roku – cena 99,50 złotych (2 miesiące za darmo)
- Dostęp na rok – cena 198,99 złotych (4 miesiące za darmo)
Przy okazji warto też sprawdzić, ile kont na SkyShowtime możemy mieć jednocześnie oraz jak zrezygnować z subskrypcji.
Źródło: opracowanie własne. Zdjęcie otwierające: SkyShowtime / materiały prasowe / montaż własny
Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.