Netia Soundbox 4K to nowy dekoder w ofercie operatora, ale to tylko jedna ze zmian, którą właśnie zakomunikowano. Ewolucję przechodzi także identyfikacja wizualna marki tak, by pokazać, że jest mocno połączona z Grupą Polsat Plus od 2018 roku. Netia istnieje na rynku już od 30 lat i jest jedną z najbardziej znanych firm związanych z szeroko rozumianą telekomunikacją.
Spis treści
Nowy dekoder Netia Soundbox 4K
Zanim przejdziemy do zmian wizerunkowych, warto opisać bardziej szczegółowo nowy dekoder Netia Soundbox 4K. To sprzęt wyjątkowy z kilku powodów, a jednym z nich jest to, że to pierwsze urządzenie tego w ofercie Grupy Polsat, które korzysta z systemu Android TV. To daje dostęp użytkownikom do sklepu z aplikacjami Google Play. Dzięki temu będą oni mogli instalować praktycznie wszystko, na co tylko przyjdzie im ochota. Za dekoder odpowiada firma Sagemcom, która przy jego tworzeniu współpracowała z Bang & Olufsen oraz Dolby.
Netia Soundbox 4K ma oferować przestrzenny dźwięk dzięki czterem wbudowanym głośnikom oraz wsparciu dla systemu Dolby Atmos. Urządzenie ma także wbudowanego Chromecasta, czyli można przesyłać na dekoder treści z naszego smartfona. Nie zabrakło także pilota, który może posłużyć klientom operatora do obsługi głosowej urządzenia. Urządzenie wykorzystuje dwie różne częstotliwości Wi-Fi – 2,4 GHz i 5 GHz. Oczywiście sprzęt pozwala na odtwarzanie treści w jakości 4K. Dekoder będzie dostępny dla zainteresowanych abonentów telewizji 4K, gdzie do rachunku będzie doliczana dodatkowa opłata w wysokości 30 zł miesięcznie.
Nowy etap ewolucji identyfikacji wizualnej marki Netia podkreślamy premierą całkowicie nowego dekodera Netia Soundbox 4K. Jest to pierwsze rozwiązanie do domów, oferowane przez operatora w Polsce, z wbudowanymi głośnikami wykorzystującymi technologię Dolby Atmos z dźwiękiem zoptymalizowanym przez firmę Bang & Olufsen, jakością obrazu 4K, oparte o platformę Android TV. W połączeniu ze światłowodem nawet do 2 Gb/s i usługami mobilnymi ze smartfonami 5G to najnowocześniejsza propozycja w Polsce.
Tomasz Dakowski, Członek Zarządu Netia S.A., Dyrektor Generalny Obszaru B2C, informacja prasowa
Netia z nowym logo i identyfikacją wizualną
Nowe logo Netia nawiązuje do tego, które mogą znać jej klienci, czyli wielu kolorowych kropek. Jednak nowa propozycja już mocniej nawiązuje do logotypów znanych z Grupy Polsat Plus, czyli mamy tutaj okrąg, a i zastosowano tutaj ten sam krój fontu. Wraz z tą zmianą, ruszyła także nowa kampania reklamowa, która przypomina o tym, że Netia oferuje światłowód do 2 Gb/s. Ruszyła także promocja, gdzie nowi klienci mogą mieć dostęp do internetu (do 300 Mb/s), 82 kanałów telewizyjnych oraz Disney+ przez pierwsze 3 miesiące za darmo. Następnie cena będzie wynosiła 75 złotych. To może być całkiem interesująca oferta, a jak ktoś zastanawia się właśnie, jaki 55-calowy telewizor kupić (lub nawet 65-calowy), to warto ją rozważyć.
Netia to nie tylko silna marka w branży telekomunikacyjnej i multimedialnej rozrywki, ale też dynamicznie się rozwijający dostawca usług chmurowych i integrator zaawansowanych rozwiązań ICT, oferowanych pod marką NetiaNext. W nowej, ewolucyjnej odsłonie wizualnej marek Netia i NetiaNext, silnie odzwierciedlamy naszą przynależność do Grupy Polsat Plus, a jednocześnie zachowujemy budowane latami DNA marki.
Andrzej Abramczuk, Prezes Zarządu Netia S.A., Dyrektor Generalny, informacja prasowa
W razie wątpliwości co do oferty danego operatora pomóc może kontakt z infolinią. Biuro obsługi Play, Plusa, T-Mobile i innych podmiotów powinno udzielić potrzebnych informacji.
Źródło: informacja prasowa. Zdjęcie otwierające: Netia, zrzut ekranu
Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.