Play zapowiedział zmiany związane z połączeniami z jego infolinią. Od przyszłego roku wejdą w życie korzystne dla klientów zasady. Chodzi o ceny połączeń.
Play i połączenia z infolinią
Fioletowy operator ogłosił, że od 1 stycznia 2023 roku znosi dodatkowe opłaty za połączenia z numerami obsługi klienta. Dotyczy to osób z numerami w Play, Virgin Mobile, Red Bull Mobile oraz Fakt Mobile. Dzwonienie na infolinię nie będzie wprawdzie co do zasady całkowicie darmowe, jednak koszt zostanie zrównany ze stawką za połączenie krajowe z innym numerem komórkowym w Play. Na bezpłatne połączenia z numerami obsługi klienta mogą liczyć osoby, które mają w swojej ofercie nielimitowane połączenia do Play.
W niektórych ofertach dodatkowo ograniczamy koszt, który poniesiesz za połączenie do Obsługi Klienta, do wysokości poprzednio obowiązującej opłat – za minutę takiego połączenia oraz do łącznej kwoty za czas połączenia. Pamiętaj, przed rozmową przygotuj najważniejsze dane dotyczące poruszanej przez Ciebie kwestii i krótki opis sytuacji. W celu weryfikacji możemy Cię poprosić o dane, takie jak imię i nazwisko, numer konta czy hasło abonenckie (na umowie).
– czytamy w komunikacie fioletowego operatora.
Wprowadzona zmiana może pozwolić klientom Play na większy spokój podczas połączeń z infolinią. Nie trzeba będzie w końcu tak się obawiać końcowej opłaty za połączenie. Dzwonienie na numery obsługi klienta to jednak niejedyny sposób, by uzyskać pomoc. Fioletowy operator przypomina, że w aplikacji Play24 dostępny jest czat z konsultantem.
Czytaj także: Play podsumowuje III kwartał 2022 roku. Operator chwali się inwestycjami i płaconymi podatkami
Pod koniec listopada Play ogłosił, gdzie dotarło w ostatnim czasie jego LTE. Z podlinkowanego tekstu dowiecie się, w których miejscowościach można już korzystać z szybkiego internetu mobilnego.
źródło: Blog Play