Jasne, nowoczesne wnętrze punktu obsługi klienta Vectra, z widocznym logo firmy, stolikami i krzesłami barowymi oraz rozmytym zdjęciem przechodzącej osoby.

Vectra szykuje spore zmiany dla części klientów. Na szczęście tym razem nie chodzi o podwyżki cen

2 minuty czytania
Komentarze

Chociaż jeszcze kilka dni temu informowaliśmy was o zmianie cen związanej z klauzulą waloryzacyjną w Vectra, dla użytkowników tej telewizji szykują się kolejne zmiany. Tym razem są one związane ze restrukturyzacją w firmie dotyczącą przejęcia sieci kablowej Multimedia Polska.

Vectra – kontrowersyjna klauzula waloryzacyjna

płatne usługi w vectrze

Ostatnio na naszym portalu omawialiśmy podwyżki, jakie Vectra ma zamiar zafundować swoim odbiorcom. Kluczowym elementem, który umożliwia podniesienie cen, jest tzw. klauzula waloryzacyjna. Została ona wprowadzona do umów jesienią poprzedniego roku i teraz zaczyna wpływać na rachunki klientów, nawet tych, którzy podpisali umowy na czas określony niedawno. Nietrudno się dziwić, że w związku z tym, że klauzula uniemożliwia wypowiedzenie umowy przez klienta, wywołało falę niezadowolenia i skarg do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).

Na podwyżki inflacyjne w Vectrze i Multimediach wpłynęło ponad 200 skarg. Klienci są niezadowoleni głównie z braku możliwości rozwiązania umowy i z faktu, że podwyżki zostały wprowadzone krótko po podpisaniu umowy. Postępowanie w tej sprawie jest jeszcze w toku.

Vectra podzieli sieć kablową Multimedia Polska

Jak podaje portal Wirtualne Media, najnowsze zmiany związane są z decyzją zarządu i rady nadzorczej Vectry dotyczące podziału Multimedia Polska, operatora przejętego przez Vectrę w lutym 2020 roku. Wartość działalności abonenckiej Multimedia Polska została wyceniona na blisko 59,9 mln zł.

Zgodnie z planem podziału, z Multimedia Polska zostaną wyodrębnieni pracownicy, w tym osoby zajmujące się obsługą klienta, marketingiem i logistyką. Dodatkowo abonenci, ich umowy oraz oferowane treści zostaną przeniesione do Vectry. Vectra przejmie również dekodery i routery używane przez klientów Multimedia Polska. Po reorganizacji wszystkie usługi telekomunikacyjne i telewizyjne będą świadczone przez Vectrę. Nie oznacza to jednak dużych zmian dla obecnych klientów Multimedia Polska. Już od pewnego czasu nowym abonentom Multimedia Polska są proponowane pakiety Vectry.

Ogłoszony plan to kolejny krok realizowany w ramach podziału organizacyjno-prawnego Grupy na dwa obszary: operatora infrastruktury i dostawcę usług. Zmiany te mają na celu wykorzystanie w pełni jej możliwości rozwoju i nie mają wpływu na abonentów Multimedia – zarówno obecne oferty, jak i marka pozostają bez zmian

– tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Vectry. Operator chce, żeby w zasięgu jego sieci światłowodowej do 2027 roku było 10 mln gospodarstw domowych.

Reorganizacja jest częścią większego planu Vectry związaną z dostarczaniem coraz lepszego poziomu usług. Operator planuje, że do 2027 roku w zasięgu jego sieci światłowodowej znajdzie się 10 mln gospodarstw domowych.

Wiemy, że streamingi potrafią być drogie. Dlatego jeśli chcesz mieć Spotify Premium za darmo, zerknij na nasz poradnik, jak zapewnić sobie dłuższy bezpłatny okres. Oprócz tego zdradzamy najnowsze informacje na temat Spotify HiFi.

Źródło: Wirtualne Media

Motyw