przystawka smart TV aplikacja Netflix na Smart TV
LINKI AFILIACYJNE

Masz Netflix u tych operatorów? Współdzielenie konta to jeszcze większy koszmar i dodatkowe koszty

2 minuty czytania
Komentarze

Nie milkną komentarze na temat nowych zasad współdzielenia kont na Netflixie, który niedawno postanowił wprowadzić dodatkowe opłaty za udostępnianie subskrypcji osobom spoza naszego gospodarstwa domowego. Po ostatnich zmianach, jakie miały miejsce na platformie, wiele osób zdecydowało się na modyfikacje w swoich subskrypcjach. Niestety w gorszym położeniu są użytkownicy, którzy wykupują Netfliksa przez oferty zawarte w Canal+, UPC, Orange i Vectra. Im po prostu nie udostępniono takich opcji.

Netflix nadal w ogniu krytyki

Chociaż Netflix cena nie pobiera automatycznie żadnych opłat w związku z modyfikacjami na platformie, wielu użytkowników już zaczęło wprowadzać zmiany w swojej subskrypcji. Od niedawna konto jest przeznaczone do użytku dla jednego gospodarstwa domowego, a dodanie kolejnego widza, niezależnie od lokalizacji, będzie oznaczało dopłatę w wysokości 9,99 złotych miesięcznie.

Niestety, mimo że decyzja sama w sobie jest kontrowersyjna, szczególnie po tym, jak Netflix promował swoje usługi maksymą „Love is sharing a password”, można sądzić, że twórcy platformy nie przygotowali się należycie do zmiany. Albo nie chcieli.

Zobacz też: Przestańcie narzekać, że zrezygnujecie z Netflix – wasze zdanie nie ma już żadnego znaczenia

Masz Netflixa od Orange, Canal+ czy Vectry? No to radź sobie sam

Jak podaje portal Wirtualne Media, problem pojawia się bowiem, jeśli korzystamy z Netfliksa za pośrednictwem platform cyfrowych, sieci kablowych czy operatorów telekomunikacyjnych.

Obecnie nie można dodać dodatkowych użytkowników do pakietów partnera ani kont rozliczanych przez strony trzecie.

biuro prasowe Netflix

Rozwiązaniem jest… zrezygnowanie z nabycia subskrypcji Netflix u partnera i zdecydowanie się na bezpośredni zakup. Problem w tym, że niektórzy są związani umowami abonenckimi np. na okres dwóch lat. Rzecznicy prasowi partnerów, takich jak Orange Polska, Canal+ Polska czy Vectra nie podają żadnych dokładnych informacji, ponieważ… sami ich nie mają. Proszą o kierowanie wszystkich pytań do twórców serwisu streamingowego.

Jak dotychczas Netflix nie udostępnił tej opcji w ofertach partnerskich, w tym naszej. Dlatego o szczegóły proszę pytać ich bezpośrednio

– mówi Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska.

Zgodnie z umowami abonenckimi Grupa Vectra świadczy usługę dostępu do serwisu, a dostawcą usługi jest bezpośrednio Netflix. Nie mamy żadnego wpływu na termin, warunki oraz sposób przeprowadzania ewentualnych blokad dostępu do konta Netflix na urządzeniach będących poza gospodarstwem domowym. W sprawie szczegółów uprzejmie prosimy o kontaktowanie się bezpośrednio z Netflix

– przedstawiciel Vectra dla portalu Wirtualne Media.

Źródło: Wirtualne Media

Część odnośników to linki afiliacyjne lub linki do ofert naszych partnerów. Po kliknięciu możesz zapoznać się z ceną i dostępnością wybranego przez nas produktu – nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz niezależność zespołu redakcyjnego.

Motyw