"Co w duszy gra" premiera

„Co w duszy gra” trafi do Disney+, ale premiera w Polsce raczej w kinach

2 minuty czytania
Komentarze

Premiera kinowa „Co w duszy gra” tylko na wybranych rynkach. Nowy film Pixara trafi do Disney+ w krajach, gdzie już działa ten serwis. 

„Co w duszy gra” – kiedy premiera?

Animacja miała trafić do kin 20 listopada. Na ten sam dzień planowano premierę „Nie czas umierać”, czyli nowego filmu o przygodach Jamesa Bonda. Tę produkcję przesunięto jednak na kwiecień i kwestią czasu była decyzja w sprawie zmiany daty premiery lub sposobu dystrybucji „Co w duszy gra”. Disney zdecydował, że nowy film Pixara trafi do biblioteki serwisu Disney+ 25 grudnia. Platforma streamingowa nie będzie pobierać dodatkowych opłat jak w przypadku wrześniowej premiery „Mulan”. Za ten film abonenci Disney+ musieli dodatkowo zapłacić 29,99 dol. Podobnie jak w przypadku „Co w duszy gra” Disney postąpił latem z premierami produkcji „Hamilton” i „Artemis Fowl”.

 

Bohaterem „Co w duszy gra” jest Joe Gardner, który prowadzi zespół muzyczny w gimnazjum. Zmaga się też z kryzysem twórczym. Martwi się, że jego marzenie o byciu muzykiem jazzowym raczej się nie spełni. Joe zadaje sobie pytania o sens swojego życia. 

W Polsce film trafi do kin, bo na Disney+ jeszcze czekamy

„Co w duszy gra” nie trafi do kin w krajach, gdzie działa Disney+. W pozostałych planowane jest wprowadzenie filmu na wielki ekran, ale zarówno data premiery (20 listopada), jak i liczba rynków kinowych stoją pod znakiem zapytania. Pandemia koronawirusa przybiera na sile i np. w Polsce w kinach wprowadzane są nowe obostrzenia np. maksymalnie 25 proc. zajętych miejsc na widowni. 

Czytaj też: „Wonder Woman 1984” trafi w końcu do kin, czy na VoD? Reżyserka zabrała głos

Disney+ to obecnie jedyne stabilne źródło dochodów koncernu. W Stanach Zjednoczonych branża ledwo zipie, kina zawieszają działalność lub są zamykane. Disneyland jeszcze długo poczeka na otwarcie. Dlatego też Disney skupia się na swoim serwisie streamingowym. Disney+ ma 17 listopada pojawić się w krajach Ameryki Południowej. W połowie września z powodzeniem zadebiutował m.in. w Skandynawii. W Polsce serwis ma rozpocząć działalność w przyszłym roku.

Źródło: Deadline.com

Motyw