Serwis streamingowy CBS All Access na początku 2021 roku zmieni nazwę na Paramount+. Koncern ViacomCBS poinformował we wtorek, że przy okazji rebrandingu w ofercie serwisu pojawią się nowe oryginalne produkcje. Paramount+ ma być usługą globalną, ale poza granicami USA nie będzie oferować treści sportowych. 

Nowa globalna marka streamingowa

Zmieni się nazwa, ale też wygląd i sposób działania serwisu. Koncern zdecydował się na nazwę związaną z marką Paramount, ponieważ uznano, że jest ona kojarzona na całym świecie. Bob Bakish, prezes i dyrektor generalny ViacomCBS powiedział:

Paramount to kultowa i legendarna marka, którą uwielbiają widzowie na całym świecie. Jest synonimem jakości, uczciwości i wysokiej klasy treści. Cieszymy się, że wprowadzimy jedną globalną markę streamingową, która będzie czerpać z bogatej biblioteki ViacomCBS, aby zaoferować niezwykłą kolekcję treści dla każdego.

Koncern ViacomCBS już na początku sierpnia informował o planach wprowadzenia nowej usługi SVoD. Jak podkreślała firma, nowa usługa ma koncentrować na rozrywce i w przeciwieństwie do oferty na amerykańskim rynku, nie przewiduje się włączenia do niej transmisji sportowych. Pojawienie się nowego serwisu SVoD w ramach koncernu ViacomCBS ma być niezależne od nadchodzącego rebrandingu usługi CBS All Access w Stanach Zjednoczonych. Z dzisiejszych zapowiedzi koncernu wynika jednak, że obie usługi połączy wspólna nazwa – Paramount+. Do końca 2020 roku CBS All Access ma mieć 18 mln abonentów w USA. 

Paramount+ ma być połączeniem oryginalnych treści z tytułami znanymi z kablówki

W odświeżonym serwisie znajdą się materiały stacji CBS, MTV, Comedy Central, BET, Paramount Network i Nickelodeon. Zapowiedziano też kilka oryginalnych produkcji. Do oferty serwisu trafi m.in. serial „The Offer” opowiadający o kulisach powstania „Ojca chrzestnego” Francisa Forda Coppoli, szpiegowska opowieść „Lioness”, produkcja MTV „Behind the Music”, dokument „The Real Criminal Minds” oraz reboot komedii „The Game”. Łącznie widzowie mają otrzymać 30 tys. filmów i odcinków seriali.

Kiedy Paramount+ trafi do Polski?

 

Nowy serwis SVoD ma na początku 2021 roku pojawić się w Australii, Skandynawii i części krajów Ameryki Łacińskiej. Już teraz działają w tych krajach różne usługi wideo od tego ViacomCBS. W planach jest ich ponowne uruchomienie z odświeżoną biblioteką i interfejsem użytkownika. W Polsce dostępna jest usługa Paramount Play. Mogą ją wykupić klienci Platformy Canal+, Play, Ipla, Toya i Orange. W ramach sieci Play działa aplikacja wideo Nickelodeon Play, a Platforma Canal+ oferuje  kolekcję seriali animowanych Nick Play. Viacom w Polsce nadaje też lokalne wersje stacji MTV, Comedy Central, Paramount Channel oraz kanałów dziecięcych z grupy Nickelodeon. To może oznaczać, że Polska będzie jednym z kolejnych krajów, w których pojawi się Paramount+. 

Źródło: Tvline.com, Comicbook.com

Czytaj też: Disney+ pojawił się w kolejnych krajach. Podobna cena będzie w Polsce?




Paweł Pązik

Pisze o filmach, serialach i mediach. W wolnych chwilach ogląda filmy i seriale oraz konsumuje media.