Sklep Play wprowadza ułatwienia dla wszystkich deweloperów. Od teraz będą mogli oni łatwiej i przejrzyściej zarządzać promocjami na swoje aplikacje. Są jednak pewne zasady, które należy spełnić. Zyskają jednak na tym zarówno sprzedawcy, jak i konsumenci.

O co chodzi? Deweloperzy mogą teraz ustawiać sobie promocyjne ceny dla gier i aplikacji. Będziemy widzieć, o ile dany produkt został przeceniony. Warunkiem jest jednak obniżenie pierwotnej kwoty minimum o 30%. Promocja musi też trwać minimalnie 1 dzień, maksymalnie zaś 8 dni. To jeszcze nie wszystkie. Okres między jedną a drugą promocją nie może być mniejszy niż 30 dni. Warto również dodać, że deweloperzy nie będą mogli w taki sposób zaznaczyć subskrypcyjnych aplikacji bądź wewnętrznych płatności.

Promocje w Sklepie Play staną się przejrzyste i jasne. W łatwy sposób będziemy mogli zobaczyć, jak wiele oszczędzamy decydując się na zakup danej aplikacji. Również w jednym miejscu znajdziemy wszystko to, co aktualnie można nabyć taniej.

źródło: The Verge

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Kamil Lewicki

Pasjonat dobrej kuchni i technologiczny geek. Mówi, że grywa w squasha, choć to raczej squash pogrywa z nim. Niegdyś zapalony fan ROMów i kerneli. Niezmiennie esteta.