3 lata, 110 milionów sprzedanych smartfonów, tylko średnia półka – wiecie o kim mowa?

1 minuta czytania
Komentarze
android-powered-xiaomi

Czasami statystyki sprzedaży smartfonów są w stanie powiedzieć nam więcej niż benchmarki. Liczba użytkowników, którzy zdecydowali się na zakup danego telefonu jest zdecydowanie lepszym wyznacznikiem niż cyferki w testach. Dlatego też warto przyjrzeć się wartości wymienionej w tytule. Gdyż już teraz Wam zdradzę, że nie chodzi tutaj o żadnego znanego szerszemu gronu giganta.

A właściwie szerszemu gronu przeciętnych nabywców smartfonów, którzy w swoje urządzenia zaopatrują się w sklepie elektronicznym bądź u operatora. Xiaomi bowiem nie uświadczymy na europejskich półkach, a to właśnie on może się pochwalić takim wynikiem. Dokładniej mowa tutaj o serii Redmi, który liczy wiele udanych i świetnie sprzedających się telefonów. Co ciekawe, nie należą one wcale do półki premium choć czasami sprawiają takie wrażenie. Pierwszy smartfon Redmi, jak podaje Hugo Barra na swoim Twitterze, pojawił się w sierpniu 2013 roku i od tego czasu sprzedano już 110 milionów urządzeń z tej linii.

Barra podaje również, że taka liczba egzemplarzy przekłada się na sprzedaż 1.21 smartfonu na każdą sekundę! W osobnym wpisie zamieszcza informacje o nabywcach smartfonów Redmi. Są to najczęściej ludzie w wieku 22-29 lat, którzy słuchają muzyki, grają, czytają, buszują po social mediach… Słowem: wykorzystują wszelkie dobrodziejstwa, jakie dają nam smartfony. To chyba odpowiednia rekomendacja dla marki Xiaomi.

źródło: GSM Arena

Motyw