Czy to koniec reklam Huawei z Lewandowskim? Producent stawia na marketing i inne znane nazwiska

1 minuta czytania
Komentarze
19_huawei_lewandowski

 
Huawei w tym roku zaprezentował flagowy model P9 w dwóch wersjach – normalnej i Plus. Smartfony te były promowane w polskich mediach przez kapitana Reprezentacji Polski w piłce nożnej Roberta Lewandowskiego. Reklamy i billboardy z jego wizerunkiem dosłownie atakowały mnie na każdym kroku. Nie sposób było nie skojarzyć tego smartfonu ze wspomnianym piłkarzem. Firma z Chin wzorem Samsunga chcąc osiągnąć sukces, oprócz tanich urządzeń mobilnych, stawia również na marketing. To widać.
 
Wygląda jednak na to, że na rynku międzynarodowym producent zdobędzie inne,  popularne nazwisko. Chodzi o Beckhama, ale nie Davida, lecz jego syna – Brooklyna. Nastolatek podpisał umowę z chińczykami na kwotę 100 000 funtów. Warto przypomnieć, że firma uzgodniła wcześniej kontrakt z Lionelem Messim, któremu zapłaciła aż 6 milionów funtów. Jednak po jego problemach z prawem, nie wiadomo jak współpraca piłkarza z producentem będzie wyglądała.
 
Jak widać zatem Huawei robi wszystko, aby wzmocnić swoją markę na świecie. Umowa z młodym Beckhamem pozwoli zaistnieć spółce w świadomości młodzieży i w mediach społecznościowych. Według dzienników brytyjskich jest to świetny sposób na zdobycie wielu nowych klientów wśród nastolatków.
 
źródło: gizmochina

Motyw