W Plusie pojawił się pakiet All In. To zestaw trzech usług dodatkowych, z którego mogą skorzystać firmy oraz klienci indywidualni przedłużający umowę lub podpisujący nową. Wiemy, ile trzeba zapłacić za to rozwiązanie.
Pakiet All In w Plusie – co daje i ile kosztuje?
Pakiet All In nie przynosi rewolucyjnych nowości. To po prostu trzy usługi dostępne w Plusie zebrane w jeden zestaw. Decydując się na cały pakiet, można sporo zaoszczędzić. Przyjrzyjmy się jednak, co wchodzi w jego skład.
- Serwis Urządzenia Premium – pozwala skorzystać z naprawy mechanicznie uszkodzonego smartfona kupionego w Plusie. Działa m.in. w przypadkach zalania oraz uszkodzenia wyświetlacza. Klient może dokonać dwóch napraw w ciągu 24 miesięcy (jedna naprawa w ciągu roku). Koszt naprawy nie może przewyższać wartości sprzętu. Na czas naprawy klient dostaje urządzenie zastępcze.
- Ochrona Internetu – zadaniem tej usługi jest zwiększenie poziomu bezpieczeństwa w sieci. Dzieli się ona na dwie mniejsze usługi:
- Ochrona Internetu – aplikacja monitoruje urządzenie, chroniąc przed wirusami i atakami hakerskimi, np. przed zaszyfrowaniem sprzętu. Działa nawet wtedy, gdy użytkownik nie korzysta aktywnie z urządzenia. Pakiet pozwala wykorzystać jedną licencję na urządzenie.
- Ochrona Tożsamości – pozwala sprawdzać siłę haseł i powtarzalność ich użycia, generować hasła i przechowywać je, a także sprawdzić, czy nie zostały ujawnione nasze dane, np. numery kart i hasła. Użytkownik ma możliwość skorzystania z jednej licencji na urządzenie oraz włączenia monitorowania jednego adresu e-mail.
- Tidal HiFi – ostatnim składnikiem pakietu All In jest dostęp do serwisu muzycznego Tidal w wersji bez reklam. Użytkownik zyskuje dostęp do ponad 80 milionów utworów muzycznych, a także m.in. do wywiadów i podcastów.
Czytaj także: Masowa ucieczka z Play, ale inni operatorzy nie mają lepiej – przenoszenie numerów za 1Q 2022
Kupując każdą z opisanych usług osobno, trzeba zapłacić łącznie 43 złote co miesiąc. Cały pakiet All In kosztuje natomiast 20 złotych miesięcznie w przypadku umowy na 24 miesiące. Z pakietu mogą skorzystać nowi oraz przedłużający umowę klienci indywidualni i firmy przy wyborze abonamentu głosowego ze sprzętem.
źródło: informacja prasowa