Google przypadkowo ujawniło swoje plany marketingowe?!

1 minuta czytania
Komentarze
Google-Logo

W przeciągu ostatnich dni wielu użytkowników smartfonów zauważyło w Google Play dwa nowe przyciski, które prawdopodobnie przypadkowo ujawniły przygotowywane przez koncern nowości. Pierwszy z przycisków to „Play Daily” – znalazł się on zaraz pod przyciskami kategorii Gry, obrazy, Filmy ale w przeciwieństwie do stałych elementów sklepu wyróżniał się białym tłem i brakiem ikonki obok nazwy. Z kolei w innym miejscu sklepu użytkownicy zauważyli przycisk „Dogfood Apps”.

play-daily-576x1024

Co skrywa przycisk „Play Daily” możemy tylko przypuszczać. Najprawdopodobniej koncern planuje wprowadzić jednodniowe akcje promocyjne na aplikacje i inną zawartość.

Drugi przycisk, „Dogfood Apps”,  znaleziono na liście aplikacji. To znane określenie dla kategorii zawierających własne aplikacje operatora sklepu. Nie inaczej jest w tym przypadku – przycisk skrywał aplikacje Google, które większość z nas ma zainstalowane na urządzeniach:

dogfood-apps-576x1024
google-apps-for-googlers-576x1024

Po stosunkowo krótkim czasie oba te przyciski zniknęły ze sklepu. Prawdopodobnie był to więc (mniej lub bardziej kontrolowany) przeciek testowanych funkcji.

Źródło: googlewatchblog.de

Motyw