W ostatnich dniach pojawiało się coraz więcej zgłoszeń o zawieszaniu się ekranu w smartfonach z serii Redmi Note 10. Xiaomi India wydało w tej sprawie oficjalne oświadczenie. Firma potwierdziła w nim, ze taki problem rzeczywiście występuje. Jednocześnie uspokoiła swoich klientów, podkreślając, że problem ten dotyczy niewielkiego ułamka użytkowników najnowszego smartfona. Przy okazji producent podkreślił także, że nie pozostawi osób dotkniętych tym problemem samych sobie i już pracuje nad rozwiązaniem problemu.

Problem z ekranem Redmi Note 10

Problem z ekranem Redmi Note 10
Redmi Note 10 Pro

Xiaomi podkreśliło, że jego produkty przechodzą przez rygorystyczny proces badań, aby zapewnić, że spełniają najwyższe standardy jakości. Obecnie firma prowadzi dochodzenie na temat przyczyn problemów z wyświetlaczem. Przy okazji producent wyraził ubolewanie z powodu niedogodności, które dotknęły jego klientów. Głównym problemem wyświetlacza jest to, że momentami nie reaguje on na dotyk. Część z tych osób dodatkowo skarży się na migotanie ekranu, które ma być mocniejsze w trybie ciemnym. 

Zobacz też: PlayStation 5 – wrażenia po kilku miesiącach. Warto było?

Jak na razie nie wiadomo co jest przyczyną powyższych problemów. Z perspektywy zarówno Xiaomi, jak i użytkowników, najlepiej byłoby, gdyby można było rozwiązać ten problem przy pomocy aktualizacji oprogramowania. W przeciwnym wypadku konieczne będzie serwisowanie lub wymiana sprzętu. Warto dodać, że w zgłoszeniach padają Redmi Note 10, Note 10 Pro i Note 10 Pro Max — nazwy z indyjskiego rynku. Obecnie nie pozostaje nam nic innego, aż Xiaomi poda oficjalną przyczynę problemów.

Źródło: Gizmochina

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Paweł Maretycz

Sceptyczny fan nowych technologii. Uwielbia małe urządzenia, nawet jego komputer to mini ITX.